ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Ik had die spuitkosten toch liever besteed aan vervoerkosten voor een mooie cab via bv. die dude van killercabs. Het ziet er trouwens wel erg strak uit moet ik zeggen. Maar een tv? Je kunt die Dreamcast toch gewoon op een monitor aansluiten?