A
Anonymous
Guest
Psykick":1snzrtaz said:Idd zo erg is het cker niet, maar ja je wordt steeds kritischer en wil natuurlijk altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten![]()
Precies, De Blast City's van Ronnie zijn daar ook een goed voorbeeld van.