What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi link setup WIP

poekiepoekie

Cabinet Dweller
Ik heb wat communication boards voor de naomi op ebay besteld om mijn twee Sega Naomi systemen te linken (zie foto's onder). Communication boards in de systemen op de plek van de cartridge. Daarna cartridge of net dimm erboven op. Daarna gelinkt met een set optische kabels. Et voila, 2 player Slashout. Ik heb daarnaast ook nog spawn getest, dat werkt. Voor beach spikers kon ik nergens nog een link optie vinden in het test menu. Dat was het voor nu qua games. Eerst maar eens een fatsoenlijk setup maken voor mijn tweede naomi2 systeem want zo is het wel erg 'ghetto'... :D

voorkant_zpsfgib55b5.jpg

achterkant_zpsv0e5sx86.jpg

WIP_zpsozhu8auf.jpg

Ik heb nergens nog een compleet lijstje kunnen vinden. Voor een aantal race games zou het werken (heb alleen geen analoge controls). Ik heb gelezen dat het werkt voor :
Spawn
Slash Out
Spikers Battle
De twee gundam games
Outtrigger
WWF royle rumble (zou ook via 2x JVS verbonden werken)?
VF4 games

Ik zal eens wat gaan testen, zodra ik de 2e naomi setup fatsoenlijk weggewerkt heb en dan de resultaten posten.

Thanks. Yep, alleen heb ik geen OT control panels. Achja, wie weet, zón 4 speler setup is wel heel gaaf.... alleen nog even een grotere gameroom dan :lol: 😉

2e cab zou mooi zijn, maar dat gaat helaas niet helemaal passen meer.... was al wel aan het knutselen geslagen met een houten control panel.... I'll keep you posted, alhoewel het met deze hitte niet erg snel gaat :oops: :roll:

Heel vet: link opties. Zo cool om systemen te verbinden.
Spikeout: Battle Street op de xbox is met vier xboxen te linken voor 4 spelers. best cool om te spelen, de mechanics gaan heel diep en er zijn heel veel moves, characters te unlocken, etc. Underrated

Ah mooi, bedankt voor de tip. :D Die komt dan op mijn must-do-at-least-once lijstje erbij....... die wordt alleen maar langer :doh: 😉

Okay, controller in elkaar gezet: "Ghetto-cade" :shock: ... maar het werkt

setup1_zpsjmqzywvd.jpeg
setup2_zpszi0svhwk.jpeg

IK heb de volgende spellen nog geprobeerd
Sega Tetris: 2 spelers per cab, totaal met z'n vieren kunnen spelen:
segatetris01_zpscc29lomy.jpg
segatetris02_zpsnee3p7vp.jpg

Heavy Metal Geomatrix: 2 spelers per cab, totaal met z'n vieren kunnen spelen:
heavymetal01_zpsobcymptl.jpg
heavymetal03_zpswxfyvm3s.jpg

Slashout en Spawn zijn maar 1 speler per arcadekast. Je kunt een game die op een vd systemen wordt gespeeld "joinen". In Spawn kun je samen Boss battle doen, maar team tegen de AI gaat volgens mij niet, de spelers lijken automatisch ingedeeld te worden in rivaliserende teams.
slashout01_zpsslk4uf7d.jpg
spawn01_zpsbanelxyn.jpg
spawn02_zpsv4qv7fap.jpg

Wat een zieke setup, heel erg vet. Sega Tetris 4 player, wow. Bedankt voor de foto's.
Wat doet dat 'Target'? iedereen heeft die hond als target.

Bedankt!

Ik heb alleen geen capture kaart dus foto's incl reflectie met mijn mobiel :?

@d, Je target kun je selecteren met en knop waarmee je ook draait. Moet even kijken of dat ook nog op een andere manier kan.

Damn, een tweede naomi met VF4FT setup en dan head to head :)
Daar heb ik nog wel ruimte voor!

Back