+1Kan nu al niet wachten op de foto's. Het is weer even geleden dat er een refurb-projectje is gepost op Nozomi !
Cageman":3sfdatz4 said:Kan nu al niet wachten op de foto's. Het is weer even geleden dat er een refurb-projectje is gepost op Nozomi!
Cab is binnenen de plannen zijn nu al weer gewijzigd. Has had nog een mooie Hantarex VGA staan voor een belachelijke prijs :shock: , dus die komt er nu in. Nu eerst de boel maar eens demonteren, choppen, schoonmaken, spuiten en weer netjes in elkaar zetten. Tenslotte er maar eens voor gaan zitten om Hyperspin perfect geconfigureerd te krijgen. Zal de voortgang bijhouden met wat foto's.