A
Anonymous
Guest
Heb een 'coin controls c120' electronische muntproever voor m'n Naomi kunnen bemachtigen.
Heeft iemand ervaring met het jumperen van het 'excel' credit board? Op het moment krijg je 2 credits voor 1 euro en 1 voor 2 euro.
Kan iemand met een Naomi waar het wel werkt deze settings aan me doorgeven?
Tnx, Henk.
Heeft iemand ervaring met het jumperen van het 'excel' credit board? Op het moment krijg je 2 credits voor 1 euro en 1 voor 2 euro.
Kan iemand met een Naomi waar het wel werkt deze settings aan me doorgeven?
Tnx, Henk.