What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi cab sideart

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hoi,

Ik ben op zoek naar Naomi side art voor een cab die ik aan het restoren ben, ik zoek de originele zilveren sideart.
Ook ben ik op zoek naar een aantal monitor bezel schroef afdek plaatjes [NOA-1006], die van mij zijn gebroken.

Mvg,

Vince

ik ben ook op zoek naar de 4 afdekkapjes.... al een tijdje dus als je ze weet te vinden hoor ik het graag van je!!!:)

btw Hassan heeft mooie sideart van naomi echter de zwart/wit/rood

P-Nut":1081y9ce said:
btw Hassan heeft mooie sideart van naomi echter de zwart/wit/rood

Ik heb via Hasan hele mooie panel + sideart besteld, ik kan niet wachten voor het binnen is

P-Nut":vswdkj09 said:
ik ben ook op zoek naar de 4 afdekkapjes.... al een tijdje dus als je ze weet te vinden hoor ik het graag van je!!!:)

Nou, word goed bewaard geheim!! 😉

Ik heb wel van die afdekkapjes liggen, maar zijn wel gebruikt. Zitten gewoon los erin, maar dat maakt geen donder uit, zo zitten ze bij mijn cabs er ook altijd in. Eenmaal eruit gaan ze bijna altijd kapot die klotedingen!

Psykick":s71xu1hq said:
Ik heb wel van die afdekkapjes liggen, maar zijn wel gebruikt. Zitten gewoon los erin, maar dat maakt geen donder uit, zo zitten ze bij mijn cabs er ook altijd in. Eenmaal eruit gaan ze bijna altijd kapot die klotedingen!
Hey Hasan

Ik heb er 4 liggen, alleen van 2 zijn de pootjes afgebroken, gebruikt is np, ik knap ze wel weer op denk ik.
Niet vergeten dat 6 button panel voor me te regelen he :) als je betaling nodig hebt dan regel ik dat ook meteen ff, hoef je niks voor te schieten.

Cheers en ik zie je zaterdag

Ik hen interesse in 4 afdekkapjes ik kohl nog tegen de schroeven aan

Back