Marcosan30
Shmup Veteran
Mhoi arcadevrienden,
Mijn dochtertje is zo vriendelijk geweest om mijn naomi 2 moederbord kapot te gooien (en ik zou willen dat ik dit loog)
Lang verhaal kort; ik ben op zoek naar een naomi 2 moederbord tegen een nette prijs :mrgreen:
Mijn dochtertje is zo vriendelijk geweest om mijn naomi 2 moederbord kapot te gooien (en ik zou willen dat ik dit loog)
Lang verhaal kort; ik ben op zoek naar een naomi 2 moederbord tegen een nette prijs :mrgreen: