What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

namco system 246 jamma (b) pcb kit miskoop of niet

japancollector

Combo Keeper
ik heb vanavond een namco system 246 jamma (b) pcb kit nieuw gekocht voor 120 a 130 euro.Ik zie op http://coinopexpress.com/products/pcbs/ ... t_879.html dat een gebruikt examplaar 400 - 500 $ kost .Ik moest gauw beslisen want hij stond net op japan yahoo.en had geen tijd om uitezoeken anders was mischien al weg(zoals de 430 nieuwe super famicom games voor 300 euro XD).ik vraag me af dit een complete kit is met game .Ik zie geen gametitel op doos .Of alleen game of alleen moederbord .Als mischien alleen game is heb teveel betaald

mischien weet iemand op forum wat het is?

tak_factory-img600x450-1174018293p1000784.jpg

spanNEND!
Als er een game bij zou zitten hadden ze dat denk ik wel erbij vermeld.
Met capcom heb je ook A en B pcbs. B is toch alleen moederboard?
Wel een vette purchase zeg oe-joejoej

Voor de prijs hoef je het niet te laten, alleen is het spellenaanbod wat beperkt met Soul Calibur II of je moet een dedicated lightgunkast of racekast hebben.

Tekken 4 is er ook nog, maar ik neem aan dat je alleen standaard cabinet compatible 246 games bedoelt die de moeite waard zijn.

In dat geval is SC2 idd de enige.

sorry man maar dat is allen een jamma adapter voor de 246 mobo... net als een I/O kaart..

de 246 heeft JVS contacten als standard.

sven666":3oxxi99o said:
sorry man maar dat is allen een jamma adapter voor de 246 mobo... net als een I/O kaart..

de 246 heeft JVS contacten als standard.

ik zie het als binnen komt .Mischien verkoop het dan verder. ^^

algemeen:

ik hoop alleen niet dat smj de doos ervan in duizend stukken geknipt heb XD en als vulling gebruikt.Zoals laast bij mijn pokemonstaduim 40 pcs doos :

DSCF0838.jpg

600x450-2007011400022n64whole.jpg

zal maar een pcb kit kopen van 500-800 euro .Ze de inhoud eruit halen en de doos kapot knippen .Gelijk de waarde erg daald

Back