MarioSanchez
Combo Keeper
Beste leden,
Ik heb op dit monent problemen met de monitor (ms9) van de NAC. Heb een aantal pcb borden geprobeerd op diverse jamma adapters maar beeld is en blijft out of sync van links naar recht. Geluid werkt en er zit leven in maar geen stilstaand plaatje. Op t control panel ook de h/v pos en size gedraaid maar het wordt er niet beter op. Op de mame set die ik voorheen in mijn cab had werkte alles wel perfect.
Het lijkt iets kleins en zie misschien iets over t hoofd.
Hebben jullie enig idee? Alle hulp is welkom. Alvast bedankt
Ik heb op dit monent problemen met de monitor (ms9) van de NAC. Heb een aantal pcb borden geprobeerd op diverse jamma adapters maar beeld is en blijft out of sync van links naar recht. Geluid werkt en er zit leven in maar geen stilstaand plaatje. Op t control panel ook de h/v pos en size gedraaid maar het wordt er niet beter op. Op de mame set die ik voorheen in mijn cab had werkte alles wel perfect.
Het lijkt iets kleins en zie misschien iets over t hoofd.
Hebben jullie enig idee? Alle hulp is welkom. Alvast bedankt

