What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MVS 6 slot waarde

Xtincthed

Combo Keeper
Op het moment staat mijn 6 slot MVS op mijn kamer in Maastricht, maar omdat ik uit Maastricht ga vertrekken moet hij daar weg.
Ik zat er aan te denken om hem te verkopen en van dat geld een Candycab (zo heten die toch?) te kopen, aangezien die wat handzamer zijn.

Nu vroeg ik me af wat mijn MVS 6 slot (met eventueel 1 of 2 games) waard is op dit moment

neogeomvs1.JPG

neogeomvs2.JPG


Daarnaast ben ik benieuwd hoe duur zo'n Candycab is, hoeveel slots maakt niet zoveel uit
 
Het is maar net wat een gek er voor wil geven.

Heb je toevallig een open haard?
 
Ken":72e1wz94 said:
Heb je toevallig een open haard?

Oei, below the belt, I like it :twisted:

Nah, gekheid ik denk idd wat een gek geeft, maar je kan ook de kast strippen en op Ebay knallen.

Losse 6 slotter
Memory card reader
Sticks and buttons
Voeding
25" arcade monitor
Bezel en verschillende art
Lege kast als MAME project gratis laten afhalen ;)

Het zou zomaar kunnen dat ie je dan meer oplevert

Succes!
 
hmm.. hij moet zowieso uit elkaar aangezien hij anders niet mn kamer uit kan
het gevaar is echter dat ik dan met een paar losse onderdelen kom te zitten

die set van 275 op marktplaats lijkt me eigenlijk best wel een koopje?

ik heb trouwens wel een open haard ^^
 
Die op MP ziet er gaar uit, heeft een plaat over de cp.
De mijne is voor 500 weggegaan met 9 games en alle boekjes van de kast en monitor.
Zaten een paar complete kits bij de spellen dacht ik.
De mijne was poepie origineel.

edit: zie nu pas dat die van jou ook een plaat over de cp heeft.
 
Xtincthed":1g0wnvzc said:
hmm.. hij moet zowieso uit elkaar aangezien hij anders niet mn kamer uit kan
het gevaar is echter dat ik dan met een paar losse onderdelen kom te zitten

die set van 275 op marktplaats lijkt me eigenlijk best wel een koopje?

ik heb trouwens wel een open haard ^^

ja ee koopje als je hem stripped :P zoals ze hier zeggen ligt net aan wie er wat om geeft, maar ook de staat van de markt dus als er eentje voor 275 met veel shit is zul jij die van jou ook niet voor meer te verkopen.

of zoals Psykick zegt beetje gemengd met ken, strip n burn en stuur mij het filmpje of laat het me filmen :P

6 slot pcb is nog vrij duuur en je ziet ze niet zo vaak, weet niet zeker maar stuk duurder dan een 4-slot
40 - 80?
card reader gaat nog wel dacht
20 - 40?
Sticks en buttons zijn crap.
5 - 10?
Voeding
10 - 25?

verder kan ik de prijzen niet meer gokken, zou psykcik ff kunnen helpen. denk ook dat ik een paar fout heb. Ligt ook aan hoe het eruit ziet.
 
Voor een goed werkend 6slot board kan je minimaal 100 euri vangen.
Heb zelf een zo goed als nieuwe 4 slot voor 125 euri verkocht(was meer waard vanwege de staat)
 
er zit overigens geen card reader in, wel de opening op de kast (maar zit niks achter)

ik hoef hem ook niet met spoed kwijt, nu zou inderdaad geen goed moment zijn om hem in de markt te zetten.. als er een goedkoop alternatief is
 
Back
Top