What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Muziek] Playlist

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Mja, een 'wat luister je topic' mag dan ook niet ontbreken hé!
Vandaag;

Horrorpops - Bring It On
Balzac - Live At O-East 20040305
Misfits - Cuts From The Crypt
 
mijnes is net afgelopen

Heb nu Whore van Mayhem op staan
 
Misfits meet the Nutley Brass - Fiend Club Lounge
Misfits - American Psycho
 
Nieuwe tracks van Dissection te horen op de officiele site
 
vologens mij val ik erg uit de toom met de muziek die ik luiste. Ik luister namelijk nu naar Jojo, geweldige cd om tijdens het studeren te luisteren.
 
ieder zijn eigen smaak!!!!

Als je om meningen gaat vragen dan kan je die wel van me krijgen ;)

Reaper - Bathory
 
:) Ik kan wel tegen een stootje.

zit nu te luisteren naar de goo goo dolls - gutterflowerook een erg fijne cd voor tijdens studie.
 
thewall8fx.jpg
 
Perkunas":2uc64p3g said:
GO GO Mario - Nintendo Big Band Live

:)
Heb je de live cd met het gezang van een Japans grietje erdoorheen?
Fantastische cd, ik heb em ook. Guilty Gear Live is echter het ergste wat je kunt horen, echt fucking wreed gedaan.

Nog steeds luisterend naar Fantomas, Mike Patton is een idioot.
 
Led Zeppelin-Stairway To Heaven

Best song ever, just b-e-a-utiful :)
 
Ken":2yhrz0gz said:
Perkunas":2yhrz0gz said:
GO GO Mario - Nintendo Big Band Live

:)
Heb je de live cd met het gezang van een Japans grietje erdoorheen?
Fantastische cd, ik heb em ook. Guilty Gear Live is echter het ergste wat je kunt horen, echt fucking wreed gedaan.

Nog steeds luisterend naar Fantomas, Mike Patton is een idioot.

Yup die heb ik, maar dan wel in digitale vorm. ;)
 
Nu de Goo Goo dolls cd guttarflower, voor de meesten van jullie valt dit onder het flauwe gitaarpop genre :)
 
Jay-Z & Linkin Park met Collision course, een fantastische cd voor rap en rock fans.
 
DAY":37l73vqq said:
Jay-Z & Linkin Park met Collision course, een fantastische cd voor rap en rock fans.

Inderdaad een hele vette cd.
Ik vind het persoonlijk één van de betere crossover albums ooit.
Jammer dat 'ie zo kort duurt.
 
Just gimme Future Sound of London. Dat is voor mij de shit, ambient op zijn best. Maar Orbital, Leftfield, Aphex, Cold Storage, Photek, etc, etc is ook dik. Op dit moment, en dat is ff heel wat anders dan voorgaande, luister ik veel naar de 2de cd van Katie Melua. Want jazz/blues daar kan ik ook van genieten.
 
Back
Top