What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Multicarts en de kwaliteit ervan

Nou ik heb zo'n Game Elf 412 just for the fun of it maar de spellen zijn slechter dan de welbekende 60-in-1. Ik heb redelijk wat originele hardware gespeeld en bijvoorbeeld Ms. Pacman is verschrikkelijk op de 412. Niet kopen dus.

Ik vind zelf mijn pandora 4 ook matig, buiten de mvs en cps games. Ik ben wel nog steeds goed te spreken over mijn Games Family die ik een jaar of 5 geleden heb gekocht.

Ik zit te azen op een RPI2JAMMA van ajefr, die heeft ook een CPS1 multi ontworpen, jammer genoeg is daar nauwelijks of helemaal niet aan te komen. Ik hoop dat die RPI2JAMMA wel vrij verkrijgbaar zal zijn in de toekomst.

Anders zou ik nog naar een Pi2Jamma van arcadeforge kunnen uitwijken maar heb liever die van ajefr. Waarschijnlijk ook goedkoper.

Die RPI2JAMMA ziet er ook interessant uit (link hier).

Zit er een verschil in? Behalve dat de PCB groter is dan die van Arcadeforge.

er is nu een pandora 4s, 680 in 1...maar je moet wel goed kijken niet elka pandora is lage resolutie.... ik krijg over 2 weken ofzo de 4s , ongeveer 122 dollar. (happy-manor)

RasberryPi JAMMA oplossing blaast alle Pandora dozen uit het water! En ook nog community support dus updates, fixes, custom frontends, art, sound.

Atractmode anyone?

http://forum.attractmode.org/index.php?topic=705.0

Maar neem mijn mening niet voor lief, vraag het aan de Arcade koning van Nederland! :mrgreen:

Psykick":336rgp4l said:
Het blijkt nog beter te zijn dan soft15k. Er is genoeg over te lezen en zien, dus check dat even. Je kan ook de facebookpagina bekijken en vragen ook bij Jochen neerleggen. Wat uiteindelijk gewoon makkelijk is is dat je het zo in een Jammacab hangt zonder modificatie en zo. 1000 keer beter dan die Pandora crap!

http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=6761

Back