Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Ondertussen zit ik natuurlijk niet stil en heb alweer wat af voor de meet hehe. Als eerste heb ik de Giant die al een eeuwigheid in mijn bezit is eindelijk voorzien van een snelle overhaul en er een 360 ingebouwd met de nieuwe Mortal Kombat. De kast heeft een tikkeltje Gallery of Shit gehalte, maar het was een quick job om hem zo straks op MP of Ebay te knallen.
Moet wel zeggen dat als ik de ruimte en het geld had gehad ik hem cker niet had verkocht omdat het wel weer iets aparts is, nou ja oordeel zelf



Daarnaast heb ik ook eindelijk mijn New Net City afgemaakt en is deze ook speelbaar op de meet. Heb ezpress voor de gele buttons en sticks gekozen, omdat ik dat heel erg op de Namco stick van PS one vond lijken en die vond ik altijd zeer cool. Hier wat pics ;






Moet wel zeggen dat als ik de ruimte en het geld had gehad ik hem cker niet had verkocht omdat het wel weer iets aparts is, nou ja oordeel zelf



Daarnaast heb ik ook eindelijk mijn New Net City afgemaakt en is deze ook speelbaar op de meet. Heb ezpress voor de gele buttons en sticks gekozen, omdat ik dat heel erg op de Namco stick van PS one vond lijken en die vond ik altijd zeer cool. Hier wat pics ;





