What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mint Konami 573 Mobo + Fishermans Bait game

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Joined
Jan 11, 2009
Messages
889
Reaction score
0
Location
Den Haag
Supergoede staat Konami 573 mobo + game heeft Jamma en JVS ingangen,
en Jamma rgb en vga out. 9 tientjes issie van jou. Werkt toppie en makkelijk.

het fantastische Konami 80's Classics draait hier ook op!

(op Ebay staan 2 afgeragde zonder case, tussen 80 en 125 dollar)


img00284201110091150.jpg
 
Beatmaster-P":2xcry6jp said:
het fantastische Konami 80's Classics draait hier ook op!

offtopic:
En vergeet Hyper Bishi Bashi Champ niet! Jammer dat ze uitgerekend deze 80's collectie op dit veel te zware (4,5KG) en onhandige systeem heben uitgebracht. Ook jammer dat ze een RTC (real time clock) batterij hebben ingebouwd die bijna niet te vervangen is. Met de batterij leeg doet het systeem het prima trouwens. :)
 
Back
Top