What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn (Retro) Marquee verzameling

Pat7o

TATE Mode Pilot
Ik heb in de loop der jaren een kleine Marquee collectie opgebouwd, met als intentie die ooit in mijn Gameroom op te hangen. Voornamelijk SEGA, uiteraard...

PIC_0002-2.jpg

PIC_0003-2.jpg

PIC_0004-3.jpg

PIC_0005-4.jpg

7-1.jpg

PIC_0008-1.jpg
 
Mad nice, paar goede herineringen te zien in je collectie.

Prob was zeker de verzendkosten van die dingen of wat ?
 
ja, en ze zijn allemaal origineel geen repro, de meeste van plexiglass, sommige van glas. Komen vrijwel allemaal uit de usa, maar heb er ook een aantal van europese verzamelaars overgenomen. verzendkosten valt mij, echt zwaar zijn de meeste niet.
die Donkey Kong marquees heb ik ook voor een prikkie gekocht jaren geleden, maar ze zijn wel vrij zeldzaam. helemaal zeldzaam is die Kangaroo en Dig Dug van Atari, allebij van glas en Congo Bongo van Sega. Games uit de eerste jaren van het Amerikaanse Arcade tijdperk.
zoals gezegd, wou ze allemaal ophangen in mijn retro kamertje, maar heb nu andere plannen - de kleinste marquees zijn toch wel minimaal 65 cm lang en nemen veel ruimte in - en ga ze misschien eerdaags wel allemaal verkopen voor een goed bod....
 
nice info man, thanx. Glas is ook echt breekbaar. Echt cool dat ze original zijn, wordt ook alleen maar zeldzamer.
 
Pat7o":2lsf85hp said:
.... en ga ze misschien eerdaags wel allemaal verkopen voor een goed bod....

we wachten het wel af. Altijd leuk voor in een gameroom.
 
Idd ik zie er al een paar naar mij knipogen ;)
Voor de rest supervet en ik zou maar eens goed nadenken of je dit wel echt wil wegdoen!
 
Coole verzameling! Je hebt OutRun ook... het leven kan soms mooi zijn! Ik begrijp dat je ze gaat verloten? :twisted:
 
Dacht er al een paar te herkenen van da shed! Ach.. ze zijn in goede handen... E$&*Y#@&$(@*#$&(*&)*&! :D
 
Back
Top