Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik heb in de loop der jaren een kleine Marquee collectie opgebouwd, met als intentie die ooit in mijn Gameroom op te hangen. Voornamelijk SEGA, uiteraard...
ja, en ze zijn allemaal origineel geen repro, de meeste van plexiglass, sommige van glas. Komen vrijwel allemaal uit de usa, maar heb er ook een aantal van europese verzamelaars overgenomen. verzendkosten valt mij, echt zwaar zijn de meeste niet.
die Donkey Kong marquees heb ik ook voor een prikkie gekocht jaren geleden, maar ze zijn wel vrij zeldzaam. helemaal zeldzaam is die Kangaroo en Dig Dug van Atari, allebij van glas en Congo Bongo van Sega. Games uit de eerste jaren van het Amerikaanse Arcade tijdperk.
zoals gezegd, wou ze allemaal ophangen in mijn retro kamertje, maar heb nu andere plannen - de kleinste marquees zijn toch wel minimaal 65 cm lang en nemen veel ruimte in - en ga ze misschien eerdaags wel allemaal verkopen voor een goed bod....