A
Anonymous
Guest
Ziet er strak uit op de foto man! Was dit je eerste keer spuiten? (no phun intended) En heb je kwaliteits verf gebruikt of gewoon eigen merk.
Congrats, Erg mooi! Maar waarom heb je de coin reject button wit gespoten? Ik persoonlijk zou wel de sideart missen. Dat maakt het helemaal compleet.
Je hebt me wel geinspireerd om m'n Naomi (en Astro) aan te pakken! Nu nog even beginnen.
Congrats, Erg mooi! Maar waarom heb je de coin reject button wit gespoten? Ik persoonlijk zou wel de sideart missen. Dat maakt het helemaal compleet.
Je hebt me wel geinspireerd om m'n Naomi (en Astro) aan te pakken! Nu nog even beginnen.