What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn New Net City build up and build in topic

Psykick heeft waarschijnlijk nog wel kant en klare padhacks liggen, of kan ze makkelijk voor je regelen :-)
 
oh geweldig, thnx guys!!! zal psykick een pm sturen. top :-)
xkey kan in tegenstelling tot jtag nog geen homebrew aan helaas want
er schijnt een goed emul te zijn waarvan ik de naam ff kwijt ben.
 
Net even nog een aantal AW games gechecked met mijn kids. Maar grafisch ziet Fist of the North Star er echt het best uit. retestrakke karakters.
Zal snel een fotootje posten, deze game is (ipv. bv. KOF neowave) echt voor 31KHZ gemaakt.
 
Dit weekend eindelijk mijn MVS ingebouwd om is te bekijken hoe dat is.
Maar na wat pielen met het beeld, zag alles er goed uit. Die Jamma kabel werkt echt goed.

IMG_3106.JPG


IMG_3108.JPG


Leuk zo'n 161 in 1. Omdat ik er moeilijk bij kan is dit een prima oplossing.

NeoGeo64 wilde ik nog testen, maar die games boeien me niet zo. Heb de moeite niet genomen :lol:
 
Meteen een post erbij, ik ben namelijk begonnen met een custom Taito Type X2 mobo (geen geld voor de real deal atm.). Ik kon aan een Core2Quad met 2 Gb en een 8800 GTS komen.

IMG_3098.JPG


Windows 7 er op met SF4 Arcade Edition.

IMG_3100.JPG


Draait als een malle. Nu inbouwen en afmaken.
 
thx, Mame mess en TTX emu komen er ook op. SF4 is belangrijker.
nu is het PC aan en dan cab aan en SF4 (TTX2 software) spelen.
Mijn xbox 360 in en uitbouwen kost teveel tijd elke keer. Moet ik nog wat op vinden dat dat sneller kan
Nu moet je elke button 1 voor 1 de stekkers vervangen. Geen zin meer in.

Vanavond verder...... :D
 
Da Dude":1j6wwua7 said:
thx, Mame mess en TTX emu komen er ook op. SF4 is belangrijker.
nu is het PC aan en dan cab aan en SF4 (TTX2 software) spelen.
Mijn xbox 360 in en uitbouwen kost teveel tijd elke keer. Moet ik nog wat op vinden dat dat sneller kan
Nu moet je elke button 1 voor 1 de stekkers vervangen. Geen zin meer in.

Vanavond verder...... :D

Gewoon een PS360+ inbouwen. Die stuurt de controls aan voor 360, PS3 en PC. Maar ook retro consoles zoals PS2, PS1, Dreamcast etc.
Hij is autosensing dus herkend gewoon wat wordt aangesloten. Kippetje eitje ;)
 
ik hoef nu alleen mijn xbox nog in te bouwen voor DOA 4 en Tekken 6.
Nou die doe ik dan wel op mijn ps3 met arcadestick ;-)
 
Even een update, TTX kloon is af. Ik kwam nog ergens MAME stickers tegen in mijn la. Speciaal er op geplakt om de boel op te fleuren hahahahaha.
Sorrie, ik wilde ze weggooien, maar vond dit wel grappig omdat er zeker reakties op komen hahahaha.

Maar...dus, ondanks zijn mindere uiterlijk, draait het echt goed. Geen lag met de TTX games. SF4 Arcade edition draait supersmooth.

IMG_3110.JPG


IMGP8547.JPG


Scanline generator uit, en het is een geweldig plaatje op zo'n NNC flatscreen.

IMGP8550.JPG


De foto's zijn wazig, maar het gaat om het idee.


Shmups:

Ik ga mijn scherm er niet voor draaien, dus dan maar zo. Genoeg beeld.

IMGP8552.JPG


IMGP8551.JPG



De volgende stap is om zijn stickers eer aan te doen en een 2e 500Gb HD bijplaatsen met Mame 0.150.
Deze kan er nog bijgeplaatst worden op het bord, en dan moet ik er alleen aandenken de scanline generator weer aan te zetten voor "beter" beeld. Deze heb ik voorin mijn cab zodat ik er makkelijk bij kan.

Nu nog Naomi Netbooting uitzoeken, want dat ligt ook al een jaar stof te vangen.
 
Mooi werk! Jij haalt ook 'alles uit de kast' he ;)
Is die SLG3000 het nou waard, want je kan MAME ook scanlines laten genereren, dacht ik?
 
Nog een 2e HD in de PC gestopt met Mame 150 er op.
slg3000 aan en ook dat beeld is weer vanouds.
 


HLSL = SLG3000 verkopen.. Dit is op een (platte) pc monitor. Die boog doet ie zelf uitrekenen :)

Klik voor groot formaat, dan kan je het beter zien. In 't klein is ie minder..
 
Back
Top