What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn ander geldverslindend monster

Ab79

Cabinet Dweller
Ik zie soms wat posts voorbij komen van andere hobbies van de Nozomi leden.
Nu heb ik zelf ook nog iets waar ik samen met mijn vader mee bezig ben.
Ook retro maar dan anders ;) Een oude amerikaan namelijk 8)

Specifiek: Een Chevrolet el Camino van 1971.
Deze is volledig belastingvrij en kan ik dus op gas blijven rijden.
Hij is sinds 2001 al in mijn bezit en heb er een aantal jaren mee gereden.

Ik weet al van Jinxz en Psykick dat zij dat ook wel mooi vinden aangezien we het erover gehad hebben toen ik op het Nozomi 'HQ' was. Ik ben even kwijt wie daar verder nog bij waren op dat moment... Maakt ook niet uit verder.

In 2009 zijn we begonnen met de restauratie en aankomende zomer hopen we het projekt af te ronden (maar dat roepen we nu al 2 jaar ;) )

Er zitten al aardig wat lagen lak op ondertussen.
De laklaag op de laatse foto's zal ook weer geschuurd gaan worden en hopelijk aankomende zomer de echte kleur erop. Maar die zal bijna gelijk zijn aan wat er nu op zit. Het meeste van het chroom zal in kleur meegespoten gaan worden. Het is dan ook een iets modernere kijk op het model, tevens door de 20" velgen.

Picas op volgorde van 2009 tot heden:

01_zps48d9cd5b.jpg

02_zps68c37a7c.jpg

03_zps789b56d4.jpg

04_zps65d5e7a4.jpg

05_zps6ecd010c.jpg

06_zps47a8ecb6.jpg

07_zpsefb57832.jpg

08_zpse60d04f6.jpg

09_zpsf1534515.jpg

11_zps34ec95bd.jpg

12_zpsb4c7092b.jpg

13_zps7d248c6f.jpg

14_zps3716669b.jpg

15_zps2e4ee015.jpg

016_zps78490fdb.jpg

16_zps279e05eb.jpg

17_zps55d26da1.jpg

18_zpsd2e23999.jpg

19_zpsbed8e720.jpg

20_zps95684fbe.jpg

21_zps3f76b96e.jpg

22_zps8d6170bf.jpg

23_zpsa68fa03c.jpg

24_zps3d092cdd.jpg
 
dat ziet er vet uit
altijd leuk om te zien die amerikaanse autos
zelf heb ik helaas niet de ruimte voor zoiets, moet het maar doen met een starletje automaat uit 1985
 
yup very cool

dit is mijn (projectje)
1966-Ford-Mustang-Conv-01_zps9dcf11a3.jpg
[/url][/img]
 
Lol wat een vette shit, denk dat je dit topic ook wel pimp my ride kunt noemen.
Op een of andere manier verwacht ik elke keer dat xzibit door het scherm komt lopen :mrgreen:
 
Nice, doet me denken aan programma op TV, die kerel had een OCD en als je het word El Camino zei flipte die helemaal haha.
 
Bedankt voor de reacties! :)

retrocab":mb2ndyst said:
yup very cool

dit is mijn (projectje)
1966-Ford-Mustang-Conv-01_zps9dcf11a3.jpg
[/url][/img]

Nice! :)

Machello":mb2ndyst said:
Vette bak man! Ga je deze wagen voor 'dagelijks' gebruiken straks, of zo nu en dan een ritje ?

Ik wil hem op mooie dagen wel gaan gebruiken voor woon-/werkverkeer.
Dus vanaf lente tot eind zomer ofzo.
Ik heb het geluk dat ik een stalling heb dus ik kan wisselen wanneer ik wil.
 
Back
Top