What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn 2'de Sega Aero (almighty)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops? (graag wel 1 kleur)

Ik zat te denken aan wit en nou zegt mijn vrouwtje orange.(dit omdat de kleur terug komt in de teks bovenin de cab.

Nu ga ik twijfelen....

arcade-pb-obsf30-orange.jpg

arcade-lb35san-orange.jpg
 
almighty":24oh66vb said:
Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops? (graag wel 1 kleur)

Ik zat te denken aan wit en nou zegt mijn vrouwtje orange.(dit omdat de kleur terug komt in de teks bovenin de cab.

Mooie line-up, Almighty. Wel vind ik het van iemand met jouw reputatie natuurlijk niet kunnen dat je hier foto's post van een Aero zonder werkende verlichting ;-) :-) Heheh..!

Maar over de knoppen: Nog zonder de laatste regel van je post te hebben gelezen dacht ik zelf aan wit. Knalt er lekker uit op het CP en past natuurlijk goed bij de cab. Oranje kleurt weer wat minder fijn met de gele knoppen, vind ik persoonlijk.
 
Psykick":y9vhegg0 said:
almighty":y9vhegg0 said:
goatboy":y9vhegg0 said:
Psykick":y9vhegg0 said:
Ik wil die Astro van je wel ruilen tegen een Aero hoor Marc hehe...laat maar weten ;)

Geef die jongen toch wat rust Hasan! :D Dit gaat een staartje hebben...
Nee hoor jongens ik laat me niet gek maken, laat het hier lekker bij :P
En mijn NAC is zeker 2 Aero's waard, we hebben het hier wel over een minte cab he! 😉

Hahaha niet mijn NOS Aero, dan mag jij weer die 2 gerefurbishte cabs bij mij inleveren hehe :lol:
Ik zou zeggen gewoon zo houden en ervan genieten, ik wou dat ik kon zeggen dat ik met mijn projecten klaar weas, maar dat duurt nog wel even....enjoy man ;)
Maar even voor de duidelijk Hasan, mijn Aero is ook NOS hoor :twisted:
Dus wel even wakker blijven he 😉
 
Cageman":3lqwc67b said:
almighty":3lqwc67b said:
Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops? (graag wel 1 kleur)

Ik zat te denken aan wit en nou zegt mijn vrouwtje orange.(dit omdat de kleur terug komt in de teks bovenin de cab.

Mooie line-up, Almighty. Wel vind ik het van iemand met jouw reputatie natuurlijk niet kunnen dat je hier foto's post van een Aero zonder werkende verlichting ;-) :-) Heheh..!

Maar over de knoppen: Nog zonder de laatste regel van je post te hebben gelezen dacht ik zelf aan wit. Knalt er lekker uit op het CP en past natuurlijk goed bij de cab. Oranje kleurt weer wat minder fijn met de gele knoppen, vind ik persoonlijk.

haha, ja wou de pic's gewoon ff posten Cageman. :)
De gele knoppen zullen dan wit worden en de rest orange, of alles gewoon wit doen?

Keuze's maken blijft lastig....zucht :roll:
 
almighty":36t2gyjq said:
De gele knoppen zullen dan wit worden en de rest orange, of alles gewoon wit doen?

Keuze's maken blijft lastig....zucht :roll:

Wanneer je voor oranje kiest is dat wel het mooiste; past het beste bij de andere Aero. Het hele CP wit is misschien een beetje te veel van het goede..? Persoonlijk ben ik gewoon niet zo gek op oranje voor knoppen, maar dat terzijde..
 
almighty":bmxjr2yo said:
Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops?

Dat is niet moeilijk. Bij een NOS cab moet je alles gewoon origineel houden. Tenminste, dat vind ik. Zonde om alles onnodig te pimpen.
 
almighty":2507ital said:
Psykick":2507ital said:
almighty":2507ital said:
goatboy":2507ital said:
Psykick":2507ital said:
Ik wil die Astro van je wel ruilen tegen een Aero hoor Marc hehe...laat maar weten ;)

Geef die jongen toch wat rust Hasan! :D Dit gaat een staartje hebben...
Nee hoor jongens ik laat me niet gek maken, laat het hier lekker bij :P
En mijn NAC is zeker 2 Aero's waard, we hebben het hier wel over een minte cab he! 😉

Hahaha niet mijn NOS Aero, dan mag jij weer die 2 gerefurbishte cabs bij mij inleveren hehe :lol:
Ik zou zeggen gewoon zo houden en ervan genieten, ik wou dat ik kon zeggen dat ik met mijn projecten klaar weas, maar dat duurt nog wel even....enjoy man ;)
Maar even voor de duidelijk Hasan, mijn Aero is ook NOS hoor :twisted:
Dus wel even wakker blijven he 😉

Ik bedoelde ook niet die NOS met die oude monitor :lol: , dat zou lood om oud ijzer zijn, alleen dan met een nieuwe monitor in de mijn hehe.. :twisted: ....ff alle gekheid op een stokkie, ik zou ook voor witte knoppen gaan, maar als je een keertje wil experimenteren heb ik wel nieuwe sanwa orange pushbuttons liggen, kan je ff proberen ;)
 
pooyan":1sjfxuic said:
almighty":1sjfxuic said:
Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops?

Dat is niet moeilijk. Bij een NOS cab moet je alles gewoon origineel houden. Tenminste, dat vind ik. Zonde om alles onnodig te pimpen.

Helemaal mee eens, Game on!
 
Ook mee eens om cabs in deze staat niet te pompen, alleen als ze helemaal aan gort zijn mag je ze flink aanpakken. Witte knoppen zou voor mij ook dan de limit zijn btw voor deze cab.
 
pooyan":cfw3qqxk said:
almighty":cfw3qqxk said:
Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops?

Dat is niet moeilijk. Bij een NOS cab moet je alles gewoon origineel houden. Tenminste, dat vind ik. Zonde om alles onnodig te pimpen.
True, maar dit mag dan orgineel zijn maar de kleuren combi is gewoon niet mijn ding.
Ga er nog maar eens over nadenken.
 
Back
Top