A
Anonymous
Guest
Ok het is een Rockstar game, en ik heb het niet zo op Rockstar games. Ook heb ik een hekel aan Need for Speed met zijn broken gameplay.
Maar Midnight Club 3 LA is echt belachelijk goed gewoon! Ik speel het vanaf vrijdag en hoewel het bijna onmogelijk moeilijk begint krijg je toch wel een feeling met de game en met de navigatie van de checkpoints. Ik maak eigenlijk geen screwups zoals verkeerd afslaan meer. Ik ben al een eindje in de game, groene en gele races win ik al vrij makkelijk. Oranje en rood is moeilijker, beter eerst tunen of een dikkere bak kopen.
De presentatie is echt wreed, LA zit er in verwerkt en op redelijke schaal. Pijlsnel krijg je op zijn Google Earths een sattelite view van LA te zien met locaties van missions enzo, en even snel zoomed hij weer in op je auto. Dit ziet er extreem slick uit. Soundtrack met oa Chemical Brothers is ook wel te diggen.
Gameplay is ook erg goed, komt overeen met PGR maar het snelheidsgevoel is hier echt insane. Je zit iedere race op het puntje van je stoel en soms breekt het zweet je uit want vijanden blijven op je hielen en soms scheelt een frontale botsing met een tegenligger op 160mph niets. Je zult hier nooit ala GT5 op je gemakje een race uitrijden, je moet 100% concentratie hebben of je knalt jezelf eraf. Vooral met muscle cars kun je echt wreed powersliden. Ik geil nogal op powersliden in PGR enzo... hier is dat minstens zo gruwelijk.
Dit is ook geen mainstream game, daar is hij gewoon te moeilijk voor. Je moet oefenen en doorzetten wil je winnen.
Maar Midnight Club 3 LA is echt belachelijk goed gewoon! Ik speel het vanaf vrijdag en hoewel het bijna onmogelijk moeilijk begint krijg je toch wel een feeling met de game en met de navigatie van de checkpoints. Ik maak eigenlijk geen screwups zoals verkeerd afslaan meer. Ik ben al een eindje in de game, groene en gele races win ik al vrij makkelijk. Oranje en rood is moeilijker, beter eerst tunen of een dikkere bak kopen.
De presentatie is echt wreed, LA zit er in verwerkt en op redelijke schaal. Pijlsnel krijg je op zijn Google Earths een sattelite view van LA te zien met locaties van missions enzo, en even snel zoomed hij weer in op je auto. Dit ziet er extreem slick uit. Soundtrack met oa Chemical Brothers is ook wel te diggen.
Gameplay is ook erg goed, komt overeen met PGR maar het snelheidsgevoel is hier echt insane. Je zit iedere race op het puntje van je stoel en soms breekt het zweet je uit want vijanden blijven op je hielen en soms scheelt een frontale botsing met een tegenligger op 160mph niets. Je zult hier nooit ala GT5 op je gemakje een race uitrijden, je moet 100% concentratie hebben of je knalt jezelf eraf. Vooral met muscle cars kun je echt wreed powersliden. Ik geil nogal op powersliden in PGR enzo... hier is dat minstens zo gruwelijk.
Dit is ook geen mainstream game, daar is hij gewoon te moeilijk voor. Je moet oefenen en doorzetten wil je winnen.