What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Microsoft redesigns the Ipod

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Dit gebeurt er als je Microsoft een verpaking laat maken voor een fantastisch product als de Ipod...
Je weet gewoon zeker dat ze een gaaf product kunnen transformeren naar het meest onopvallende, saaie en onbegerenswaardige stuk junk op deze aardkloot.

Laat het hip zijn dus maar niet over aan Bill en zijn kornuiten. Zn Xbox 360 is toch ook geinspireerd door Apple design?

Check dus deze link:

Groeten uit het prachtige Breda
 
OI! Wat een haat weer tegen Microsoft. Ik hoop dat je niet serieus was ofzo met je post want dat filmpje in je link (wat overigens niet eens meer werkt), was een parodie.

Eep?!
 
Back
Top