What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ook nog steeds niks ontvangen, wel store-credit gekregen vandaag van pa dus dat is relaxt. Nog maar heel even afwachten dan, wie weet komt ie nog.
 
Pat7o":399l2prp said:
afgelopen vrijdag kwam mijn nagezonden futari binnen(zonder import tax) en vandaag de futari die PA op 25 november 09 verstuurd had (met import tax)...heeft al die tijd bij de douane gelegen. :roll:
maar het was het wachten waard.

de nagezonden stuur ik natuurlijk terug...wel zo eerlijk...tenzij iemand hem hier wil kopen en dan maak ik het geld zelf over aan pa.

Wat dient MF1.5 te kosten? :roll:
 
Tek-9":5ud6ncwm said:
Pat7o":5ud6ncwm said:
afgelopen vrijdag kwam mijn nagezonden futari binnen(zonder import tax) en vandaag de futari die PA op 25 november 09 verstuurd had (met import tax)...heeft al die tijd bij de douane gelegen. :roll:
maar het was het wachten waard.

de nagezonden stuur ik natuurlijk terug...wel zo eerlijk...tenzij iemand hem hier wil kopen en dan maak ik het geld zelf over aan pa.

Wat dient MF1.5 te kosten? :roll:

wat hij op PlayAsia kost; ik heb met pa afgesproken dat ik het geld aan hun terug paypaalt. scheelt jou iig aan verzendkst...

US$ 74.90 (~54.56 EUR)

ik verstuur hem dan in envelop, zal iets van 2 euro extra kosten denk ik.
 
Pat7o":1wmcc1df said:
wat hij op PlayAsia kost; ik heb met pa afgesproken dat ik het geld aan hun terug paypaalt. scheelt jou iig aan verzendkst...

US$ 74.90 (~54.56 EUR)

ik verstuur hem dan in envelop, zal iets van 2 euro extra kosten denk ik.

Is goed, maak morgen 57,- naar je over. Ben benieuwd hoe hij gamed op de 360 :P
 
YYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
EINDELIJK,KLOTE DOUANE HEEFT ECHT ZWAAR ZIJN ZAKKEN GEVULD DIT JAAR.
maar goed heb hem eindelijk en ga hem straks effe proberen.
 
Ratson":32b6mxa5 said:
YYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
EINDELIJK,KLOTE DOUANE HEEFT ECHT ZWAAR ZIJN ZAKKEN GEVULD DIT JAAR.
maar goed heb hem eindelijk en ga hem straks effe proberen.

Ja, ik moest vorig jaar ongeveer 150 euro voor een complete kit van een japanse xbox360 + games aan de douane betalen
 
Back
Top