What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal topic

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hoeveel mensen houden hier van metal en zo ja welke stijl???

Mijn stijl is van metalcore tot black metal

Heb zojuist de nieuwe cd van Hypocrisy aangeschaft best cdtje al zeg ik het zelf!!!!!!!
 
Ik hou ervan, maar ook van andere stijlen zoals punk, rock, hardrock, punrock, metal, heavymetal, trashmetal en nog een stuk meer :)

Mn favoriete bands:
-System of a Down
-Slipknot
-Metallica
-Blink 182
-NOFX
-Slayer
-Ozzy Osbourne

En nog een hele zooi, maar dit zijn de eersten die in mij opkomen :)
 
Walk_Import_-_Pantera-resized200.jpg

Een van de beste bands die ooit over deze aarde hebben getrashed, met meteen een single van een niet kinderachtig nummer.

Dimebag r.i.p.
 
Oh yes

- Dream Theater
- Iron Maiden
- Metallica
- Pantera
- In Flames
En nog wat andere

Maar Dream Theater is atm hands down me favoriet. Over een week concert, oh yeah! :twisted:
 
Beetje metal liefhebber maar luister vaker naar Rock.
Bands die ik wel kan waarderen zijn:
KoRN, Soad, Drowning Pool, Disturbed en nog meer.
 
Aan mijn naam te zien ben ik natuurlijk fan van het genre metal.

Bands that rock :

Dissection (mijn naam op Xbox Live)
Emperor
Immortal
Pantera (Ken, punch 'm in then neck pleeeease)
Slayer
:twisted: :twisted: :twisted:

En nog vele anderen

Rock on dudes!!!
 
Yeah, ik hou ook wel van een potje metal op zijn tijd.
Amon Amarth
Einherjer
Cruachan
Slayer
Ancient Rites
Marduk
Skyforger
Storm
etc...
 
Mijn favoriete bands zijn o.a.

Slayer
Pantera
Metallica
Alice in Chains
Emperor
Dissection
Immortal
Nile
Morbid Angel
Hypocrisy
Machine Head
Satyricon
ENZ. ENZ. Enz
 
neej meer de collectie die jij ook in je schappen heb staan van Chiel Montagne
 
I.v.m. mijn omstandigheden heb ik even flink lopen graven in mijn muziekverleden.
Ik luister echt alles wat muziek moet voorstellen maar in deze situatie had ik wat nodig waar ik mijn agressie op kwijt kon.

Even een kleine greep cd's uit mijn mood nu.

Carcass - Heartwork
Sepultura - Chaos A.D.
Amorphis - Tales of a thousand lakes
Nocturnus - The Key
Limp Bizkit - Nookie
Linkin park - hybrid theory
Metallica - Black
Iron maiden - Powerslave
Judas Priest - Painkiller
Nightwish - Once
Within Temptation - Mother Earth
 
En dat Linking natuurlijk verkeerd is geschreven 😉.
Over Nightwish en Within Temptation heb ik overigens geen kwaad woord. Beide live gezien tijdens een groot stadion concert in Duitsland, en beide indrukwekkend.
 
Het grootste nieuws voor mij is dat Emperor bij mekaar is gekomen voor een paar shows ik hoop dat ze hiervoor ook naar Nederland komen maar ik denk het eigenlijk niet! Wat is voor jullie op dit moment het beste Metal nummer?????


voor mij: Warpath - Hypocrisy!!!!
 
Op dit moment blaast Suffoction uit de boxen, met het behoorlijke heftige Immortally Condemned
 
Back
Top