DreamerNL":1969zqmr said:Ik ga liever voor de mvs versies.
legztec":qb0p7vwc said:DreamerNL":qb0p7vwc said:Ik ga liever voor de mvs versies.
Met een supergun, mobo, cart en een accu in je rugzag en een portable crt op schoot zeker. :lol:
legztec":k9151ymc said:Aangezien de PSP een hogere resolutie heeft als MVS zal dat geen probleem zijn denk ik.
Je zou GG. SFA 3 MAX en Darkstalkers eens moeten zien.
Tenzij je slechtziend bent van dichtbij ligt daar het probleem niet.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je liever groot scherm hebt maar de psp heeft genoeg in huis qua hardware.