What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal Gear Solid 4

Ik ben ongeveer op de helft en de game is heel erg goed, maar je moet houden van een zwaar verhaal en een shitload aan cutscenes.

De gameplay vind ik eigenlijk het minst goede aan de game. Het voelt en oogt nog steeds wat lomp. Bijvoorbeeld iets als human shield of iemand meeslepen. En nog steeds het menu induiken om health te gebruiken. Dat kan toch echt wel beter? De schietactie is wel sterk verbeterd, de game richt gewoon lekker.

Ik had liever een wat makkelijker en vettere CQC, bijvoorbeeld iemand die passeert van de zijkant finishen zoals in SC. Ook de camera wat dichter op het personage, maakt het wat intenser.

Had je in tegenstelling tot mij nooit een probleem met de gameplay in voorgaande delen dat is het er alleen maar beter op geworden.

Gisteravond een paar uur MGS4 gespeeld.. hele vette game, maar de spelmechanieken zijn echt exact hetzelfde als in de vorige delen. Beetje achterhaald als je het mij vraagt. Desalniettemin een PS3-topper van jewelste.

Het bruist weer van de sfeer en die oude Snake is soms zelfs hilarisch :)

Helaas is het achterhaald ja (en wat postte ik hierboven een jaar geleden? :)), maar er zijn later in het spel toch een paar gameplaymomenten.... die zul je niet gauw vergeten.

Ik heb het spel inmiddels uitgespeeld. Zonder dingen te spoilen... ik vind het echt een geweldige game. Ik heb lang niet meer zo erg genoten van een nieuwe game.

Nog meer mensen die het spel al uitgespeeld hebben?

Nee ik ben nog druk op weg... combineer het met Battlefield BC namelijk :)

Hoe lang heb je erover gedaan?

@ Gameholic

Ik weet niet hoe ik spoiler tags moet maken, dus ik zal je de speelduur even via PM sturen.

Ik heb MGS4 zojuist uitgespeeld :)

Ik heb er net zo lang over gedaan als jij Muzzle. Ik kan alleen zeggen .. WOW. Wat een afsluiter, wat een mooie tussenscenes en wat een heftige gameplay komt er nog in de latere acts zeg.

Hoe ver ben je Ken? Hoe langer je doorspeelt, hoe meer je gaat genieten :)

Wat mij betreft de beste MGS-game na het eerste deel dan ..

Heb even niet meer kunnen spelen, maar volgende week gaan we vrolijk verder. Vind het niet eens zo erg heel even een pauze te hebben, het is lang geleden dat ik er echt naar uitkeek weer een game aan te kunnen zetten.

Back