A
Anonymous
Guest
Ik ben ongeveer op de helft en de game is heel erg goed, maar je moet houden van een zwaar verhaal en een shitload aan cutscenes.
De gameplay vind ik eigenlijk het minst goede aan de game. Het voelt en oogt nog steeds wat lomp. Bijvoorbeeld iets als human shield of iemand meeslepen. En nog steeds het menu induiken om health te gebruiken. Dat kan toch echt wel beter? De schietactie is wel sterk verbeterd, de game richt gewoon lekker.
Ik had liever een wat makkelijker en vettere CQC, bijvoorbeeld iemand die passeert van de zijkant finishen zoals in SC. Ook de camera wat dichter op het personage, maakt het wat intenser.
Had je in tegenstelling tot mij nooit een probleem met de gameplay in voorgaande delen dat is het er alleen maar beter op geworden.
De gameplay vind ik eigenlijk het minst goede aan de game. Het voelt en oogt nog steeds wat lomp. Bijvoorbeeld iets als human shield of iemand meeslepen. En nog steeds het menu induiken om health te gebruiken. Dat kan toch echt wel beter? De schietactie is wel sterk verbeterd, de game richt gewoon lekker.
Ik had liever een wat makkelijker en vettere CQC, bijvoorbeeld iemand die passeert van de zijkant finishen zoals in SC. Ook de camera wat dichter op het personage, maakt het wat intenser.
Had je in tegenstelling tot mij nooit een probleem met de gameplay in voorgaande delen dat is het er alleen maar beter op geworden.