What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Merry Christmas everybody

Ken

High Score Hunter
Bij deze namens het Nozomi team een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar gewenst.
sonic.jpg

sonicchristmas4.jpg
 
Same! Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! :)
Hopen dat 2006 een goed gamejaar wordt =D
 
Fijne kerstdagen en een gelukkig 2006 aan alle bezoekers!
 
Ja nog iedereen gelukkig nieuwjaar (het kan deze week nog). Ik heb een keer nieuwjaar gevierd in het vliegtuig, wat vinden jullie daarvan? Hahahah met champagne en oliebollen...van New York naar A'Dam.
 
DreamerNL":3ivc4lix said:
Ja nog iedereen gelukkig nieuwjaar (het kan deze week nog). Ik heb een keer nieuwjaar gevierd in het vliegtuig, wat vinden jullie daarvan? Hahahah met champagne en oliebollen...van New York naar A'Dam.

:lol:
Dat zou ik best eens willen meemaken, alle passagiers natuurlijk meedoen? En wie zorgde er dan voor alles? De luchtvaartmaatschappij of moest je de oliebollen zelf meenemen? Maar wel errug vet =D

Zelf heb ik het gewoon thuis gevierd, enig siervuurwerk van mn zwager deed wonderen =P
Volgend jaar ga ik denk ik toch maar weer wat halen :) Maarja, dat is pas over iets minder dan 12 maanden :twisted:
 
Back
Top