What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Men DK projectje + kraylix custom build

Is het mogelijk dat je de bouwplannen/design template van de DK arcade kan delen?

Ik zou zelf graag in de toekomst deze ook willen maken.
It would be mucho appreciated

Mvg,

Paul
 
P-Nut":1dqh7vbc said:
Is het mogelijk dat je de bouwplannen/design template van de DK arcade kan delen?

Ik zou zelf graag in de toekomst deze ook willen maken.
It would be mucho appreciated

Mvg,

Paul
Deze zijn afkomstig van jakobud.com
 
nicke36":1xnx0t5q said:
P-Nut":1xnx0t5q said:
Is het mogelijk dat je de bouwplannen/design template van de DK arcade kan delen?

Ik zou zelf graag in de toekomst deze ook willen maken.
It would be mucho appreciated

Mvg,

Paul
Deze zijn afkomstig van jakobud.com

Ik zie daar alleen de blauwdrukken op staan maar niet het drukwerk/grafisch werk. Kan jij mij vertellen waar jij deze hebt gevonden?
 
Ik zal deze bestanden 1 van de dagen naar je doormailen( zit atm niet thuis) als je je mailadres even geeft
 
nicke36":1rg1yqp3 said:
Ik zal deze bestanden 1 van de dagen naar je doormailen( zit atm niet thuis) als je je mailadres even geeft

Ik heb je een pm gestuurd met m'n email.
Tenzij hij blijft vastzitten in outbox. :-/
 
Er blijft nooit iets zitten in de outbox. Als er een PM in je outbox zit, betekent het dat deze nog niet is gelezen door de ontvanger. Als de ontvanger je PM heeft gelezen komt hij in sent items terecht.
 
Cageman":guu59xy2 said:
Er blijft nooit iets zitten in de outbox. Als er een PM in je outbox zit, betekent het dat deze nog niet is gelezen door de ontvanger. Als de ontvanger je PM heeft gelezen komt hij in sent items terecht.
Is het op nozomi ook zo dat de inbox van de ontvanger vol kan zitten zodat er niets meer bij kan?
Bij mij effe gekeken en ik zie daar staan:
Folder is 100% full (100 out of 100 messages stored)
 
Ziezo Bezeltje gemaakt rond het scherm, schuin randje rondom aangefreesd voor een strak resultaat. Nu nog in het zwart aflakken en klaar :-)

d7b45e70a8480fd84f45c1a081e9c949.jpg

Oogt weer vele netter
 
Ben benieuwd als de bezel eenmaal zwart is!
Kan niet wachten zelf 1 te maken, echter zojuist een huis gekocht dus dat gaat allemaal nog even voor :p
 
Back
Top