Deze zijn afkomstig van jakobud.comP-Nut":1dqh7vbc said:Is het mogelijk dat je de bouwplannen/design template van de DK arcade kan delen?
Ik zou zelf graag in de toekomst deze ook willen maken.
It would be mucho appreciated
Mvg,
Paul
nicke36":1xnx0t5q said:Deze zijn afkomstig van jakobud.comP-Nut":1xnx0t5q said:Is het mogelijk dat je de bouwplannen/design template van de DK arcade kan delen?
Ik zou zelf graag in de toekomst deze ook willen maken.
It would be mucho appreciated
Mvg,
Paul
nicke36":1rg1yqp3 said:Ik zal deze bestanden 1 van de dagen naar je doormailen( zit atm niet thuis) als je je mailadres even geeft
Is het op nozomi ook zo dat de inbox van de ontvanger vol kan zitten zodat er niets meer bij kan?Cageman":guu59xy2 said:Er blijft nooit iets zitten in de outbox. Als er een PM in je outbox zit, betekent het dat deze nog niet is gelezen door de ontvanger. Als de ontvanger je PM heeft gelezen komt hij in sent items terecht.
KloptDa Dude":g57uq2wl said:Volgens mij is het dan zo dat de oudste automatisch verwijderd worden.