What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Memorial Game Collection Sega Astro City plastic model

Ik ben zeker van de partij. Dit is er eentje die ik echt heel erg graag wil hebben.
Dus wat mij betreft kan je er eentje voor mij importeren.

Release date is gewijzigd naar Augustus 2016.. goh.. bouwpaketten lopen nu ook al vertraging op :)

De mijne is binnen. Het is van dezelfde maker als het Vewlix schaalmodel (Wave Corporation). Zelfde soort doosje, modelletje zonder lijm. Wat een genot gaat dit worden; ik was van het Vewlix model ook al zwaar onder de indruk.

Zal hem asap (vanavond denk ik) in elkaar zetten en wat foto's posten :)

Ik heb er (volgens mij) 1 bestelt. Nouja ik zie het wel, order is processed, maar Ik hoefde nog niet te betalen. Dus ik heb ze toestemming gegeven me te machtigen. Zet ik later wel weer uit.

Chris was met een groep buy bezig geloof ik? Ik had er voor die actie al eentje besteld, puur uit ongeduld :). Verzendkosten zijn erg hoog, en ik mocht ook nog invoerkosten betalen. Amiami zet keurig de echte waarde op het doosje.

Nou het was al er stil hier, volgens mij deed niemand meer wat, en ik heb Chris ook niet meer gevraagd, ik heb maar bestelt, gezien ze op sommige sites al SOLD OUT zijn.

Ik heb hem hier bestelt, en daar versturen ze (mits je een maand wil wachten, en ik niet) voor weinig: http://www.1999.co.jp/eng/10389481
Snapte alleen dat hele PayPal verhaal niet van ze. Maar ik heb ze gemailt, en de order is processed. Hopelijk gaat dit lukken.
En gaan ze daarna een NNC uitbrengen hahahaha

Da Dude":8n48tuk4 said:
Ik heb hem daar ook bestelt, maar met EMS, was 50 kwijt

Dit gaat met normale post, maar vanuit Japan is dat vaak ook binnen 2 weken. Heb de gok gewaagd :)

En voor wie zich af vraagt waarom ik nog geen foto's heb gepost: er moeten een aantal onderdelen zelf worden geschilderd (onder andere de gele startknoppen). Eerst maar eens wat modelverf gaan fixen dus :|

Back