What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mede Hearthstone spelers?

Jinxz

Pattern Reader
Reaction score
0
Ik tikte als titel in 'hearthstoners' maar was bang dat er alleen wietrokers met een hartconditie zouden reageren ;)

Sinds de beta speel ik (en een paar maten van me) hearthstone en was benieuwd of er op Nozomi nog andere spelers zijn. Post eventueel je nickname en # code om toe te voegen.

Mijn code is Jinxz#2233. Ik decline tot nu toe vrijwel alle requests dus als je ff reageert dan voeg ik je toe.

Ik ben er nog niet aan begonnen. Maar zal het is installeren.

Ben op het moment druk bezig met DayZ

Da Dude":26zfk7xp said:
Ik ben er nog niet aan begonnen. Maar zal het is installeren.

Ben op het moment druk bezig met DayZ

Een maat van me speelt ook DayZ. Ik kan me er niet toe verzetten omdat ik vermoed dat ik een 'doel' in het game ga missen.

Ja, het is een sandbox game zoals minecraft. maar de sfeer, en interactie met andere spelers is goed.

Laatst werd ik tijdens een ruil van eten voor spullen in mijn rug geschoten. lekkere naaistreek, maar dat gebeurd veel, of is meteen knallen.
En een dag later volg je iemand die een newspawn neerknalt, tot hij goed in je vizier ligt. en Loot alles van die gozer.

Apart topic aanmaken hiervoor

Back