What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Marvel vs Capcom 3

vandaag de deur uit gegaan om een stick te halen voor de ps3.
Hori stick pro3 was afgeprijst naar 70 euro.

speelt erg lekker, alleen ben ik nog een supernoob met stick spelen :o
 
En intussen overgestapt naar Dante/Morrigan/Skrull, volgens mij gaat mijn main team nog 800 keer veranderen de komende tijd. :P

Zero heeft gewoon te weinig health naar mijn zin, met een simpele combo is hij al (bijna) dood en daarnaast combo'd Dante echt heerlijk. 8)
 
Mildoe":21tnrur4 said:
vandaag de deur uit gegaan om een stick te halen voor de ps3.
Hori stick pro3 was afgeprijst naar 70 euro.

speelt erg lekker, alleen ben ik nog een supernoob met stick spelen :o
Blijven spelen, binnen 2 weekjes wil je echt niet anders meer. :)
 
Dante speelt idd echt zalig. En de teams tja, die veranderen bij mij elke dag (dat ik kan spelen).

Stick is bij deze game echt onmisbaar. Gaat te snel om met je duim een controller te handelen. Ff triggerfingers kweken en dan:

IKUZE!!!
 
Back
Top