What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MarsMan's Galaxy

Dingen zijn echt doodsaai, omdat je constant zit te wachten op de climax van zo'n kast, want dan gaat ie helemaal los en daarna kan je weer het saaie spelletje tussendoor doen om maar weer op de climax te wachten.
Alleen leuk als decoratie van een gameruimte of i.d.

Psykick":2xhmhdv5 said:
Alleen leuk als decoratie van een gameruimte of i.d.

en dat zou ook de enige reden zijn van zo'n pachislo voor mij. Puur als hebbeding ;-) Misschien even wachten op een afterburner pachislo. Heheheh.

Cageman":3291ojzt said:
Misschien even wachten op een afterburner pachislo

We kunnen er altijd eentje in de fik steken, toch? :twisted:

Inderdaag leuk als aanvulling voor je gameroom :D zo zie ik het ook want ik ben geen "gokker" en heb ook nooit interesse gehad in fruitmachines.
Het is leuk om af en toe te spelen, je kunt trouwens de moeilijkheidsgraad instellen.
Wat leuk aan deze kastjes is dat je deze in allerlei thema's kunt krijgen, compleet met (film)beelden, licht en goed geluid.
Dit in combinatie met de vormgeving maakt Pachislo's uniek en leuk om naar te kijken.

Ik heb nog een paar van die dingen, die mogen tegen een leuke prijs weg :

Indiana Jones,Terminator,Marvel Heroes en Spiderman2.
Als iemand intersse heeft drop me een PM...

Thunderbirds Pachislo gaat in de verkoop :D

Stuur een PM wanneer je serieus interesse hebt.

Inclusief honderden munten, inclusief sleutels en met 220 volt aansluiting.

Even een update vanuit mijn mini arcade.
De SNK Neo 19 schoongemaakt en voorzien van nieuwe buttons en stick in de originele kleuren. Nieuwe screencover (FrancoB). Jammaboards converter aanwezig zodat ik naast MVS cartridges ook PCB’s zonder problemen kan gebruiken. Marquees geplaatst en verlichting gemaakt.
Ik ben erg blij met het resultaat 8) en zoek eigenlijk alleen nog ronde Neo Geo stickers voor op de blauwe kap (zijkanten) zoals dat hoort.
Het beeld en geluid is perfect trouwens, dit is mijn eerste ervaring met een NeoGeo MVS cab en ik kan nu zeggen dat het stereo geluid echt top klinkt!

dscf7763.jpg

naamloospo.jpg

dscf7770k.jpg

Wat een fantastische cab Marcel! Veel plezier ermee ;)

p.s. mss heb ik wel dat Neo Geo logo voor je als vector, hoef je hem alleen maar te laten printen ;)

Mooie setup Marcel!

En ga jij nou je Egret 3 omkitten naar een Egret 2? :)
Zag dat je E2 art zocht op andere fora.
Zou wel cool zijn, E2 vind ik er mooier uitzien dan E3.

Bedankt voor de complimenten allemaal :D

Psykick":2461xubp said:
Wat een fantastische cab Marcel! Veel plezier ermee ;)

p.s. mss heb ik wel dat Neo Geo logo voor je als vector, hoef je hem alleen maar te laten printen ;)

Laten afdrukken is ook een optie dus stuur maar op die vector file :D Ik ben erachter dat deze 23 centimeter groot moet zijn. Ik had op Ebay ook een paar stickers gevonden maar die waren best prijzig.

joeks":2461xubp said:
Mooie setup Marcel!

En ga jij nou je Egret 3 omkitten naar een Egret 2? :)
Zag dat je E2 art zocht op andere fora.
Zou wel cool zijn, E2 vind ik er mooier uitzien dan E3.

Die Egret 2 is van een vriend van mij, ik zocht de art voor hem. Inmiddels wel de digitale art gevonden dus moet alleen nog afgedrukt worden.
Ik heb mijn Egret 3 al verkocht...

MarsMan":11tge2f7 said:
Die Egret 2 is van een vriend van mij, ik zocht de art voor hem. Inmiddels wel de digitale art gevonden dus moet alleen nog afgedrukt worden.
Ik heb mijn Egret 3 al verkocht...

Ah ok :) Vandaar.

Dat ziet er wel echt waanzinnig goed uit!

Back