What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Marquee artwork voor de NAC en E2

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Nu MCS Arcade er helaas niet meer is, waar kun je verder nog marquees, movestrips ed. voor de NAC en E2 kopen?
 
Ik heb dezelfde vraag als Erik, veel woodie marques zijn inmiddels ingescand en gevectorized is dit bij candy cab art ook het geval?
 
Om hier maar even bij aan te haken en er misschien een beetje leven in te brengen.
Ik ben zelf namelijk ook al een tijdje op zoek naar artwork voor mijn naomi marquee
Hoeft voor mij niet perse origineel te zijn maar kom eigenlijk weinig tegen.
En om nou de hele tijd die firtua striker marquee er in te hebben zitten ook niet alles.

Iemand tips waar betaalbaar te bestellen of waar scans te vinden zijn om bv zelf te printen?
 
heren bedankt
ben volgens mij wel eens eerder voor bij die verkoop post gekomen op ao
ckong word er geprint op papier of plastic?

iemand nog bronnen waar artwork te vinden is voor naomi om zelf te printen
druk bezig met een printer die artwork prints voor mij kan doen (hoop ik)
zou mooi zijn om wat nuttige dingen als proefprint te laten printen
 
Klopt had er ook al wat besteld, ene Jamie. Echt van topkwaliteit!
 
I found these stickers for the sega new astro city and read that there are other stickers alls gives the green?
Is that true, or is the repro of individual people?
Thanks for help. :roll:

 
Funny man you are, Sanwa. If I am not mistaken, that is a picture of Psykick's New Astro City.

That artwork is custom, not Sega original. The original artwork for a NAC is green.
 
Cageman":43f1wld2 said:
Funny man you are, Sanwa. If I am not mistaken, that is a picture of Psykick's New Astro City.

That artwork is custom, not Sega original. The original artwork for a NAC is green.
Thats ,live. :mrgreen:
I like ,it i dont know thats this great one was from Psykick. :roll:
 
Back
Top