What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Marktplaats advertenties

ja ik heb weer een mooie!

bied iemand iets aan voor 12,50.
ik vraag: wat kost het als ik 5 stuks afneem inc verzendkosten etc?
antwoord: 65 euro en dan betaald hij verzenden en inpakken.

de laaste keer dat ik rekende was 5 * 12,50 = 62,50

geef me dan niet het idee dat ik iets gratis krijg :)

Het leuke is dat die onnozele halzen voor bijv. 2 euro meer al meteen gaan zeiken hahaha.

wat een meesterlijke vertaling van controllers heeft deze:

marktplaats":30vm2pm6 said:
dus noem een goede prijs en hij is van jou.
en je krijgt er een paar spellen bij zoals* KNIP*
.
en 2 bedieners

Op Marktplaats staan een paar schandalige PS3 advertenties. Ik haat Nederland. And I quote.

Nieuwste spelcomputer Ps3 heb ik heir te koop staan.
Er zit een spel bij : full autO 2.
hij is nieuw !
Ik reageer alleen op sireuse biedingen als hij uit komt in Maart van 2007 kOst hij €600,- dus ik wil er een redelijk bedrag voor hebben.

Emailen is beter... Ik kijk elke dag me mail.

DOei!

Ps. Dit is geen trOep uit ghana of zo dit is een orginele eerlijke ps3

HOI

ik heb hier een boel playstation 3 tjes liggen
het zijn importtjes
en geheel standaard niks extra's bij en verkoop ze voor 450€

ze zijn vanaf komende weekend te verkrijgen !!

bellen kan pas na 6
en mailen kan altijd !!

Vriendelijke groeten
Kerim

Hahaha lmaoroflomfg etc etc....life get f#ck off! En hoeveel knakkers er wel niet mailen en shit op zo'n add.... :lol:

Met iemand die 'sireuse' 'heir' en 'trOep' schrijft wil ik eigenlijk al niet eens meer handelen.

Ik denk dan aan een breezerkind, of een analfabeet. Of een mix van beide.

Wel een hele geruststelling dat ie niet uit Ghana komt.

Wel maak ik mij zorgen over dat er nog steeds veel van zulke oplichters zijn, heeft toch te maken met dat er nog veel goedgeloveige sukkels zijn die erop ingaan.

Mijn voorstel als je met zulke gasten gaat handelen is altijd aan huis afhalen en altijd een knokploeg meenemen 😉

Bij aankopen via marktplaats laat ik de verkoper altijd eerst zijn gegevens sturen met het bijschrift dat "ik dan altijd een adres heb waar ik mij schade kan verhalen". Reageren ze daar niet op weet je genoeg. Toch is het voor simpele PAL consoles ed. makkelijk in Nederland te kopen; geen verzendkosten, je kunt het systeem checken op werkzaamheid en conditie. Ik jaag meestal op mensen die een console hebben aangeschaft, 1 x gespeeld en vervolgens op zolder hebben gepleurd. Vaak niet wetende wat de waarde is verkopen ze hem dan jaren later bij het opruimen van de zolder, met een beetje geluk reageer je als eerst. Oude meuk altijd vermijden op marktplaats, maar wel aanbieden :D

Back