What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mark of the Wolves competitie shirts

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Op Eurocade sprak ik over de shirts die ik heb van het grootste MOTW tournooi ooit gehouden. Het toernooi werd vorig jaar in de buurt van Parijs gehouden en trok spelers van over de hele wereld. Spelers kwamen van Japan tot Brazilië en alles ertussen.
Ik werd gevraagd om te sponsoren met shirts voor Crew en winnaars.
Lang verhaal kort: Shirt gemaakt, verstuurd, post raakte ze kwijt, na 3 maanden papierwerk en bellen naar postbedrijven in NL en FR heb ik ze terug. Uiteraard te laat voor het toernooi ;)

Als iemand interesse heeft in deze shirts, let me know. Normaal zou ik er minimaal 25 euro voor moeten hebben maar bij deze biedt ik ze aan voor 18 euro. 2 euro extra om te versturen.

Hierbij wat foto's.
Dit is het shirt dat verkocht wordt met het WereWolves logo op de borst, Shadaloo tekst in de nek en logo op de mouw:
_IMG_9830.jpg


_IMG_9831.jpg


Deze uiteraard niet vanwege de namen van de Juryleden:
_IMG_9833.jpg


_IMG_9838.jpg
 
Yup. Ik denk dat deze shirts ongeveer een half uur per stuk kostte om te maken.
 
Top!
Ik heb ze even geteld en heb nog over:
10 stuks maat L
4 stuks maat XL
1 stuk maat M

De maten zijn als volgt:
Medium 53.5 B 72 H
Large 56 B 74.5 H
X-Large 61 B 77 H
(B)reedte is gemeten 2cm onder de oksel, van oksel naar oksel
(H)oogte is gemeten van de top van de schouder tot de onderkant van het shirt.

De shirts zijn niet getailleerd. Mits je natuurlijk een pens heb als mij...

Als je er eentje wilt hebben zijn hier de gegevens:
49.47.11.981
tnv. Jinxz
ovv. je Nozomi nickname

Vergeet niet je adres te PM'n
 
Back
Top