What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Galaxy

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Woorden schieten tekort.
 
Ik moet me inhouden. Ik wil hem voor kerst bewaren. Weet niet of dat lukt :(
 
Doe niet zo lomp man. Bewaren tot Kerst, wat een crap.
 
Ken":1988imyh said:
Doe niet zo lomp man. Bewaren tot Kerst, wat een crap.
Sja, moet nog CoD-en en PES-en..
 
Kies je prioriteit man.

PES boven Mario Galaxy verkiezen... dat slaat gewoon nergens op.
Redeem yourself!!
 
Rano":y7tsyr6h said:
Toch. Er staan rijen voor Ace Combat en niet voor Super Mario Galaxy. Terwijl de userbase van de Wii toch wel even stukken groter is dan die van de Xbox 360 in Japan. Beide spellen zijn op 1 november gelanceerd.

Met Zelda was dit volgens mij ook al zo?
 
Komt vanzelf wel op gang rond Kerst in Japan.
Maar desalniettemin is de Wii in Japan echt de console van de 'fungames' zoals Wii Sports en in mindere mate een gameconsole.

Wat dat betreft is er in Japan echt niet zoveel boeiend te beleven zonder fatsoenlijke PS3 titels en een zwakke 360 achterban.
 
vandaag even gedaan....eerste impressie is erg goed! Zeer makkelijke besturing weer. Echt mario! Verder raak ik heel soms gedisorienteerd als je van de vage stukjes hebt dat je om het "hoekje" loopt...
 
Kut! Ik hou het niet meer!! Ik ga hem halen! Fuck principes. Fuck kerst! Fuck CoD4.


Ok, dat laatste neem ik terug :P
 
Net terug van de stad en kon hem nog rustig even laten liggen haha :lol:
Maar dat komt ook omdat er nu nog even weinig tijd voor heb :cry:
Volgende week ga ik hem zeker halen en zal me prima gaan vermaken hehe :P
 
Woah, op gamerankings staat deze Mario op #1? Nou was al langer bekend dat die lijst vol bullshit is, maar dit had ik nou ook niet verwacht.

Nou zal het wel aan mij liggen als ik het (ook hier) zo lees... Maar ik heb die Mario hype nooit begrepen. Op de (s)nes vond ik het wel grappige games, op de gameboy al helemaal... Maar Mario 64 vond ik een wanproduct, toch kreeg die game superhoge scores en wordt nog steeds beschouwd als één van de beste Marios. Toen nogmaals geprobeerd met Sunshine, die ik veel te vrolijk en eigenlijk gewoon geschift vond kwa gameplay... Maar ook die kreeg tering hoge scores... En nu is er Galaxy, waar iedereen laaiend enthausiast over is.

Enige Mario die ik echt leuk vond om te spelen was de eerste Paper Mario... De rest vond ik gewoon suffe platform games... Denk dat ik deze gewoon aan mij voorbij laat gaan. Nintendo krijgt zo vaak een veer in hun reet gestoken van reviewers kwa 1st party games dat die scores mij echt niks meer zeggen... :(

Vind 't wel jammer dat ik de games niks vind want als het zo begrijp schijnen ze toch tof te zijn op één of andere manier.
 
Ik heb helemaal niks met de hele mario-scene tegenwoordig, maar mario 64 was toch redelijk baanbrekend destijds. Nu speel ik alleen nog 1x per jaar mario party met sloten bier erbij. Maar echt, mario 64 was een uitzonderlijke game toen hij uitkwam. Verder zal ik me met dit topic niet meer bemoeien daar ik van verdere mario's de ballen verstand heb.
 
Dem.":3a82589b said:
Maar Mario 64 vond ik een wanproduct, toch kreeg die game superhoge scores en wordt nog steeds beschouwd als één van de beste Marios. Enige Mario die ik echt leuk vond om te spelen was de eerste Paper Mario... De rest vond ik gewoon suffe platform games... Denk dat ik deze gewoon aan mij voorbij laat gaan.

Nintendo krijgt zo vaak een veer in hun reet gestoken van reviewers kwa 1st party games dat die scores mij echt niks meer zeggen... :(

Vind 't wel jammer dat ik de games niks vind want als het zo begrijp schijnen ze toch tof te zijn op één of andere manier.

Er is een verschil tussen een mening en het feit dat zowel Mario 64 als Galaxy op een dergelijke manier in elkaar zitten dat alles gewoon klopt. De game is af, de learning curve is goed, de graphics zijn fantastisch, het geluid is instant classic en het verhaal wordt leuk opgebouwd met herkenbare characters. Mario = gaming en als je dat niet begrijpt of kan waarderen twijfel ik aan je liefhebberij. Het is de reden waarom we ooit zijn gaan gamen en voor mij de reden om anno 2007 nog enthousiast te worden van een game.

En uit gaan van reviews over Nintendo games is onzin. Er is sinds Mario 64 geen enkele Nintendo titel uitgekomen waar ik zo enthousiast over ben. De Wii kan me verder gestolen worden en de DS ligt stof te happen op New Mario Bros.na, maar als je dit aanknalt is het gewoon erg moeilijk uit te zetten. Wat mij betreft de essentie van gamen in het algemeen.
 
Ken":2mrerfmv said:
Dem.":2mrerfmv said:
Maar Mario 64 vond ik een wanproduct, toch kreeg die game superhoge scores en wordt nog steeds beschouwd als één van de beste Marios. Enige Mario die ik echt leuk vond om te spelen was de eerste Paper Mario... De rest vond ik gewoon suffe platform games... Denk dat ik deze gewoon aan mij voorbij laat gaan.

Nintendo krijgt zo vaak een veer in hun reet gestoken van reviewers kwa 1st party games dat die scores mij echt niks meer zeggen... :(

Vind 't wel jammer dat ik de games niks vind want als het zo begrijp schijnen ze toch tof te zijn op één of andere manier.

Er is een verschil tussen een mening en het feit dat zowel Mario 64 als Galaxy op een dergelijke manier in elkaar zitten dat alles gewoon klopt. De game is af, de learning curve is goed, de graphics zijn fantastisch, het geluid is instant classic en het verhaal wordt leuk opgebouwd met herkenbare characters. Mario = gaming en als je dat niet begrijpt of kan waarderen twijfel ik aan je liefhebberij. Het is de reden waarom we ooit zijn gaan gamen en voor mij de reden om anno 2007 nog enthousiast te worden van een game.

En uit gaan van reviews over Nintendo games is onzin. Er is sinds Mario 64 geen enkele Nintendo titel uitgekomen waar ik zo enthousiast over ben. De Wii kan me verder gestolen worden en de DS ligt stof te happen op New Mario Bros.na, maar als je dit aanknalt is het gewoon erg moeilijk uit te zetten. Wat mij betreft de essentie van gamen in het algemeen.

Well said :!:

Mario 64 was voor mij de beste Mario ooit en Galaxy borduurt eindelijk voort op deze titel. Zoals Ken zegt, alles zit gewoon goed in elkaar. Alles klopt en de beste game en reden om een Wii in huis te hebben.. period!
 
Zeker waar. Ik heb vandaag 2 uurtjes in de game gestoken, voordat ik moest gaan werken....heb toen gebeld dat ik later kwam en gewoon nog eens twee uurtjes erin gestoken...

Begin was wennen, maar de game zoog mij helemaal mee!
 
LOL .. Maar em jij kan dus gewoon je werk skippen voor 2 uur? ;)
 
Kreeg em vandaag binnen maar heb dankzij mijn cod4 verslaving niet eens de moeite genomen de game te checken lol. Zal waarschijnlijk pas dit weekend worden. Ik hoop echt dat ie tof is anders zie ik weinig reden om mijn wii te houden. Qua games vind ik het maar bout.
 
hehe, ja, sort of....ben nu al redelijk ver....nog lang niet bij de 150 sterren....ben nu net over de 40 sterren....bijna 1/3e :)

Spel is wel erg verslavend en het zijn echt hele korte sessies die je bij elke ster maakt....denk niet dat de game echt zo heel lang is...
 
Ik zit na gisteren op 30 sterren!! Ga vanavond weer ff verder!!!! echt super vet spel!
 
Zit nu op 2 sterren, so watch out! :P
Tis wel even wennen als je ondersteboven loopt.
 
Back
Top