d
Shmup Veteran
Ik denk wel dat Edge 'm als beste game van 2007 gaat uitroepen.
Hij gaat vooral in Japan verkoop records breken.
En ik wil hem zeker wel een keertje checken. Maar goed, visueel is het natuurlijk gewoon Sunshine met een extra effectje hier en daar. Niet dat dat belangrijk is ofzo.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat jullie hem allemaal vet gaan diggen.
Ik zou elke mario fan wel adviseren om het te pre-orderen. Er zijn veel wiis verkocht. Een mattie van me heeft de ps3, een andere mattie en zijn mattie en broertje hebben wii. en 2 van mij collegas hebben wii. Een collega heeft 1 360
DUS:
360
PS3 2
vs
Wii 5
vs
x360 1
Hij gaat vooral in Japan verkoop records breken.
En ik wil hem zeker wel een keertje checken. Maar goed, visueel is het natuurlijk gewoon Sunshine met een extra effectje hier en daar. Niet dat dat belangrijk is ofzo.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat jullie hem allemaal vet gaan diggen.
Ik zou elke mario fan wel adviseren om het te pre-orderen. Er zijn veel wiis verkocht. Een mattie van me heeft de ps3, een andere mattie en zijn mattie en broertje hebben wii. en 2 van mij collegas hebben wii. Een collega heeft 1 360
DUS:
360
PS3 2
vs
Wii 5
vs
x360 1