What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Galaxy

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Sorry hoor maar leeftijd doet er volgens mij niet echt toe 😉
En wat versta jij onder oud zijn :?:
 
d":2q1sy727 said:
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin.

Goed om te weten dat je al je Nintendo stuff binnenkort in de verkoop doet en ook oude Mario games nooit meer zult aanraken. Leeftijd heeft hier echt helemaal niets mee te maken, integendeel!
 
d":1qxi4hr5 said:
Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin. En het ziet er gewoon uit als een gamecube game. Zou me niets verbazen als hij ook gewoon stiekem voor de gamecube uitkomt als final bang voor de gamecube! Dat zou ik wel erg respecteren als ze dat zouden doen.




:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
 
d":s7c3gy6s said:
Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin. En het ziet er gewoon uit als een gamecube game. Zou me niets verbazen als hij ook gewoon stiekem voor de gamecube uitkomt als final bang voor de gamecube! Dat zou ik wel erg respecteren als ze dat zouden doen.

Dude zit jij zwaar aan de drugs ofzo...? Ik lees de laatste 2 weken niks anders dan bullshit posts van je!
 
Voor Mario ben je nooit te oud.

Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken
 
Gameholic":2ke9lr4d said:
Voor Mario ben je nooit te oud.

Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken

same here!
 
Gameholic":1tmdpc3a said:
Voor Mario ben je nooit te oud.

Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken
Ik heb deze zomervakantie voor het eerst een Pokemon game gespeeld. Het is gewoon zwaar verslavend. Ik heb in 36 uur de game uitgespeeld en daarna nog eens 8 uur in het levellen gestopt. Jaja 8)
 
Ik hoop dat dit eigenlijk weer een echt goede Mario game wordt en de voortekens zien er wel goed uit. En ja je bent eigenlijk idd nooit te oud voor een Mario game het blijft best leuk als de kwaliteit goed is.

En ben dan 27 maar ook ik heb me vermaakt met een Pokemon game hoor maar dan wel de handheld versie's de console versie's zijn om te huilen.
 
heftig man!
Krijg alleen het idee dat de werelden telkens wat aan de kleine kant zijn of...
 
Waarom kan Nintendo wel zulke heftige beelden op de Wii toveren en 3rd party ontwikkelaars niet?
 
Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)
 
Ken":t2s60oyw said:
Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)
Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijden :P
 
Ik moet zeggend at er echt coole games uitkomen voor de Wii.
Deze ziet er ook enorm gaaf uit zeg.
Misschien toch eens kijken of we niet een paar losse euro`s hebben liggen ergens :P
 
Rano":2qclff82 said:
Ken":2qclff82 said:
Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)
Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijden :P

Zeker 😉
Eerst even lekker aan de gang met Metroid prime 3 en daarna Mario Galaxy :D
 
Van mij mag het spel ook gauw gaan kopen, maar ben toch huiverig dat het een teleurstelling wordt. Van Mario Sunshine verwachte ik toen die tijd erg veel en het werd alleen maar een grote teleurstelling. Hier heeft hij teminste geen waterspuit meer dat is al 1 pluspunt voor mij.
 
Back
Top