What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario en Sonic samen in een game voor de Wii/DS

Rano

TATE Mode Pilot
Reaction score
0
Jammer. Dit hoort niet.

Het voelt inderdaad niet goed. Het voelt alsof een ex-vriendin tegen je zegt dat het allemaal niet zoveel voorstelde. Aan de ene kant boeit het nite, maar het doet je toch wat.

Sonic is al jaren dood natuurlijk. Maar toch. Het blijft Sonic.

Ik had echt nooit verwacht dat het zou gebeuren, Mario en Sonic in één game. Nu het er aan komt weet ik ook echt niet wat ik moet denken (niet in de zin dat het misschien ook wel goed zou kunnen zijn). Raar.

Er zal ook waarschijnlijk wel een dikke zak met centen mee gemoeid zijn, kan me niet anders voorstellen.

ds is kut anyway, klote klein schermpje.

Baki":21960fkw said:
Hmm SNK vs Capcom anyone ;)

Maar dat spel is, buiten dat veel mensen volgens mij wel een samenwerking tussen die twee wílden zien, gewoon een vechtspel, iets wat beide bedrijven ook los van elkaar gemaakt hebben.

[drama mode] Mario en Sonic zijn gewoon onverenigbaar, net zoals Bloods en Crips :D . Niemand wil dit ook echt volgens mij. [drama mode/]

en bovendien weet iedereen dat Sonic gewoon veel sneller is met sport dan mario die alleen de wedstrijd snelplumming en pasta eten zal winnen...

@ RoOd:

Dat zinnetje van jou signature, daar moest ik pas nog aan denken.
Ik geef verder weinig om hip hop en al helemaal niks om Notorius B.I.G, maar dat zinnetje kan ik onthouden omdat ik het wel apart vond om iets van games in een rap terug te horen.

In een of ander nummer van Wu-Tang (als ik het goed heb), hoor je ook een referentie naar Tekken 2.

Moest ik effe kwijt :D.

capcom vs snk
1 april grap? Dat is dan echt een 1 april grap van 14 jaar oud ofzo, who the fizuck cares now. :lol:
Biggie r.i.p.

Leuke 1 april grap een week van tevoren dan. Dan hele 1 april moet maar is afgeschaft worden.

Ik kan me niet voorstellen dat dit een 1 april grap is. Officiele website, officieel logo, persberichten op beide sites, alle grote Amerikaanse sites berichten over de game.

Dure grap als dit een 1 april grap blijkt te zijn.

Rano":2m0em2p7 said:
Ik kan me niet voorstellen dat dit een 1 april grap is. Officiele website, officieel logo, persberichten op beide sites, alle grote Amerikaanse sites berichten over de game.

Dure grap als dit een 1 april grap blijkt te zijn.
Inderdaad ja, dus toch,.... maar ja weetje wtfc

Back