What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Marc's gameroom

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
In navolging van velen zal ik hierbij ook mijn gameroom laten zien.
Hoop dat jullie het leuk vinden.
Kamer waar de cabs in staan is nog niet af, wel bijna. Ik moet nog 1 wand aftimmeren, vloerbedekking erin en wat stopcontacten plaatsen.

SNC10432.jpg
SNC10427.jpg
SNC10403.jpg
SNC10402.jpg
SNC10401.jpg
SNC10400.jpg
SNC10399.jpg
SNC10398.jpg
SNC10260.jpg

Verder heb ik nog veel meer, maar nog niet uitgezocht. Voornamelijk Nes, honderden titels.
Dreamcast moet ik nog een plekje voor maken.
Next gen staat in de woonkamer, niet zo bijzonder om een foto van te maken eigenlijk.

Bedankt voor het kijken en evt. reakties/opmerkingen.
groet,
marc
 
Vette verzameling ziet er cool uit :D
 
Wat een zeer nette collectie Marc, blijft er toch altijd indrukwekkend en schattig uit zien zo'n game collectie!
 
Rorsach":12pb8gne said:
Mooie collectie :shock:

En mooie Naomi cab :mrgreen:


thx jaap :D
Naomi staat erg gelukkig te zijn naast haar broer sammy.

Iedereen bedankt voor de positieve reakties. :D
 
Mooie collectie games heb je daar. Lang mee bezig geweest?
 
Vette mastersystem collectie! Leuke van sega is dat ze van die handige doosjes hebben. :D
 
ckong":3o2cl2sf said:
Mooie collectie games heb je daar. Lang mee bezig geweest?


Bedankt.
Nee eigenlijk niet, mastersystem collectie ongeveer 4 maanden. Pico heb ik al langer, castlevania 2 maand.
Ik had heel veel famicom (600 verschillende carts) en deze heb ik verkocht en ander leuk spul voor gekocht wat ik
ook echt speel, wat met famicom niet het geval was.
Verder heb ik nog heel veel nes spellen die ik af en toe verkoop en iets leuks voor terug koop. (ik heb een wishlist)

Mastersystem collectie wil ik compleet maken, maar begint nu toch al moeilijker te worden titels te vinden die ik niet heb.
 
stevuns":3fruj65c said:
Vette mastersystem collectie! Leuke van sega is dat ze van die handige doosjes hebben. :D


Ja dat is inderdaad heel handig, doosjes makkelijk vervangbaar en stickers of stiften makkelijk verwijderbaar.
Boxart is alleen foeilelijk.
 
Zojuist deze xbox demo unit gekocht, dorpje vlakbij (7km).
Heel blij mee!, moet het nog even goed schoonmaken, 1 klein tl buisje vervangen en draadloze controllers scoren.

SNC10439-1.jpg

oh ja, prijs natuurlijk: 150 euro.
Hij ziet er echt nog heel mooi uit, geen beschadigingen en nog best zwaar.
Nu op zoek naar shmups en beat em ups. Heb destijds al mijn xbox spellen verkocht. :cry:
 
Bedankt, helaas niet, kan wel. Zit gewoon een thomson tv in, denk dat ik het ook zo hou want op de kast zit een plaatje ook met de naam thomson. Wil het graag origineel houden.
 
Vroeger ook demopods gehad, maar zijn dingen waar je helaas heel snel op uitgekeken raakt. Is niet handig om voor te staan of zitten en altijd dat gekloot met die pads. Ik weet niet eens of je draadloze pads hebt voor de gewone xbox en als je ze überhaupt hebt is het third party crap.

Sorry voor de dooddoenerij, maar moest ik toch even kwijt over die pods hehe ;)

Ik hoop dat jij er meer plezier uit haalt!
 
HOTD3 is naar de xbox geport met lightgun support.
en je kan evt een gemodde xbox erin doen, met xbmp erop en dan heb je een leuk media center :D
 
Psykick":1x3x32cu said:
Vroeger ook demopods gehad, maar zijn dingen waar je helaas heel snel op uitgekeken raakt. Is niet handig om voor te staan of zitten en altijd dat gekloot met die pads. Ik weet niet eens of je draadloze pads hebt voor de gewone xbox en als je ze überhaupt hebt is het third party crap.

Sorry voor de dooddoenerij, maar moest ik toch even kwijt over die pods hehe ;)

Ik hoop dat jij er meer plezier uit haalt!


Hai Hasan,

Absoluut geen dooddoenerij hoor, je hebt helemaal gelijk.
Het is geen apparaat om uren achter te staan of zitten, maar om even een half uurtje
met de kinderen te knokken is het wel te doen. :shock:
Voor dat geld kon ik het echt niet laten schieten, en zoals gezegd was het nog in de buurt ook.

De verlichting is wel heel cool, misschien vind je dat wel leuk? 😉
Ik kan inderdaad alleen maar 3rd party draadloze controllers vinden.
 
Zojuist deze drie game rekken opgehaald voor een paar tientjes, helaas mist van twee het playstation bordje :(
Mocht iemand het toevallig hebben....let me know.

SNC10481.jpg
 
Back
Top