Da Dude":30o5qf78 said:Ik heb een MAMEtopia gekocht.
Hier zit 512 Mb intern geheugen op.
Als ik Tekken 3 erop speel is die best traag.
Zou dit beter werken als je er bijv. 2Gb intern geheugen op klikt? of maakt dat niks uit?
DLX":we6aqv5j said:He Cotje.... vraagje.... maar draait ie dan niet met een dikke frameskip? 18/60 FPS met frameskip 9?