What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MAK Supergun te koop

Status
Not open for further replies.

DNL

1CC Aspirant
Joined
Sep 25, 2005
Messages
886
Reaction score
0
Ik heb een als nieuwe MAK supergun te koop. Alles zit erbij, supergun, kabels etc. je kunt meteen aan de slag! Supergun heeft als output natuurlijk RGB.

Functies:

- rode led als de supergun aanstaat
- switch voor aan/uit
- switch voor mono/stereo
- knopje voor testmenu MVS
- knopje voor testmenu JAMMA
- knopje voor coin 1p
- knopje voor coin 2p
- knopje voor start 1p
- knopje voor start 2p
- 3 draaiknoppen om de RGB kleuren aan te passen (staan al perfect)

MAK supergun is the number 1 supergun om te gebruiken.

Interesse? Prijs is 130 euro.

sg1.jpg


sg2.jpg
 
alleen cash op het moment, helaas....
 
Wie interesse heeft in een supergun moet die van DreamerNL zeker kopen. Ik heb dezelfde en de beeldweergave van de RGB is subliem.
 
Heb wel interesse in een supergun, maar helaas geen cash.
 
Baki":3btcqhki said:
Wie interesse heeft in een supergun moet die van DreamerNL zeker kopen. Ik heb dezelfde en de beeldweergave van de RGB is subliem.

Thanx. Hier heb je idd een perfecte RGB weergave bij.
 
Ik heb er wel interesse in, alleen zal er dan wat geruild moeten worden of iets aan de prijs gedaan moeten worden. Had je nog iets anders qua sticks erbij toevallig of gaat er alleen een Neo stick op standaard?
 
Ken":ssowiac0 said:
Ik heb er wel interesse in, alleen zal er dan wat geruild moeten worden of iets aan de prijs gedaan moeten worden. Had je nog iets anders qua sticks erbij toevallig of gaat er alleen een Neo stick op standaard?

Standaard kan er alleen een neo stick/pad op ja. Je kunt wel van die convertors kopen om je ps2/dc etc. er op aan te sluiten, kosten een tientje ofzo.

Ruilen kan ook, ik ben altijd op zoek naar japanse saturn, super famicom en AES.
 
Geef maar even een lijstje met stuff die je zoekt, dan verzinnen we er wat leuks op. Ik wil namelijk een Naomi op m'n Plasma aansluiten als ik thuis ben en daar is jouw supergun wel ideaal voor. PS2 of Saturn Virtua Stick er op knallen en klaar is Kees.
 
Die sticks kun je zo modden zodat ze de op een neo geo stick poort ingang kunnen. Ik heb zelf 2 DC sticks zo gemod. Peanuts imo ;)
 
I know maar dan heb ik liever gewoon een tussenstukje zodat ik ze ook nog op hun consoles kan gebruiken you know. Beetje zonde om een twin virtua pro stick dan te modden.
 
almighty":1qih72lu said:
DreamerNL heb waarschijnlijk wel intresse 😉
check je pm even.

cool, heb je al een pm terug gestuurd!
 
DreamerNL":2p6yq2r6 said:
almighty":2p6yq2r6 said:
DreamerNL heb waarschijnlijk wel intresse 😉
check je pm even.

cool, heb je al een pm terug gestuurd!

Check je pm even DreamerNL,en we komen er denk wel uit.
prijs is geen probleem.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top