Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Discussier hier over de column op de main page van nozomi.nl over de Nintendo Revolution controller.
Ik schreef in m'n verslag van de Tokyo Game Show over de nieuwe Nintendo controller het volgende op Gamez.nl:
'' Vaste afwezige was Nintendo, die niet met een eigen stand kwam, maar wel in de persoon van Iwata de controller van de Revolution kwam laten zien. Een controller die, wat mij betreft, vrij weinig om het lijf heeft.''
Lees op de mainpage de volledige column en geef je mening.
Ik schreef in m'n verslag van de Tokyo Game Show over de nieuwe Nintendo controller het volgende op Gamez.nl:
'' Vaste afwezige was Nintendo, die niet met een eigen stand kwam, maar wel in de persoon van Iwata de controller van de Revolution kwam laten zien. Een controller die, wat mij betreft, vrij weinig om het lijf heeft.''
Lees op de mainpage de volledige column en geef je mening.