flay
Candy Cab Regular
Een tijdje geleden naar Londen geweest en uiteraard wat arcadehallen bezocht.
Heart Of Gaming:


















Achteraan was er nog een ruimte waar er een paar Ps3's en xboxen stonden.

En ja er stonden ook 2 dance dance revolutions... ik geeft toe, het zijn hele mooie, leuke kasten maar als er "gasten" deze cab zien als een fitnesstoestel is de charme snel weg. De eerste cab stond in een kamertje apart, het had zo meer iets van een Dark Room: je verstand zegt "Ga daar niet binnen" en je neus bevestigt dit nog eens. De 2de cab stond naast de enige Daytona :roll: Als je dan denkt om eens rustig een scherpe tijd neer te zetten doet er iemand naast je zijn schoenen uit om zo zijn fully charged zweetpoten met de, veel te warme, muffe ruimte te delen. Ik kan je verzekeren dat die scherpe tijd dan niet meer zo belangrijk is.



De 2de arcadehal die we bezochten was Namco Funscape. Is te vinden schuin tegenover London Eye. Ideaal dus wanneer je partner 3 uur staat aan te schuiven voor London Eye.











Dit was een schitterende cab. Het scherm was een projectie op een halve bol. De motion sickness moet je er wel bijnemen :?


Ik heb ook nog Sega World bezocht of toch hetgene wat er nog van overbleef. Uit respect heb ik hiervan geen foto's genomen. Een 5 tal 3de rang cabs en een 5D cinema met 10 zitplaatsen.
Conclusie van dit alles: Het ngc is still my number one arcadehal :!:
Heart Of Gaming:


















Achteraan was er nog een ruimte waar er een paar Ps3's en xboxen stonden.

En ja er stonden ook 2 dance dance revolutions... ik geeft toe, het zijn hele mooie, leuke kasten maar als er "gasten" deze cab zien als een fitnesstoestel is de charme snel weg. De eerste cab stond in een kamertje apart, het had zo meer iets van een Dark Room: je verstand zegt "Ga daar niet binnen" en je neus bevestigt dit nog eens. De 2de cab stond naast de enige Daytona :roll: Als je dan denkt om eens rustig een scherpe tijd neer te zetten doet er iemand naast je zijn schoenen uit om zo zijn fully charged zweetpoten met de, veel te warme, muffe ruimte te delen. Ik kan je verzekeren dat die scherpe tijd dan niet meer zo belangrijk is.



De 2de arcadehal die we bezochten was Namco Funscape. Is te vinden schuin tegenover London Eye. Ideaal dus wanneer je partner 3 uur staat aan te schuiven voor London Eye.











Dit was een schitterende cab. Het scherm was een projectie op een halve bol. De motion sickness moet je er wel bijnemen :?


Ik heb ook nog Sega World bezocht of toch hetgene wat er nog van overbleef. Uit respect heb ik hiervan geen foto's genomen. Een 5 tal 3de rang cabs en een 5D cinema met 10 zitplaatsen.
Conclusie van dit alles: Het ngc is still my number one arcadehal :!: