goatboy":342td5vz said:Waar krijg je een medaille opgespeld?...., Bijijijij de politie! la la la la la laaaa.![]()
almighty":1g5uykjj said:ben je van politie ofzo :lol:
Ik kan mij gewoon enorm ergeren aan dit soort dingen.
ik betaal wel gewoon netjes mijn fees en betaal ook netjes mijn andere rekeningen, dat is voor mij gewoon normaal.
Cageman":nvaa1mih said:goatboy":nvaa1mih said:Waar krijg je een medaille opgespeld?...., Bijijijij de politie! la la la la la laaaa.![]()
Mensen juichen je toe, iedereen is een held, biiijjj de pooliiii-hiii-sieeeee.
Ja, ik heb kinderen. K3 to death![]()
almighty":y6iokotf said:ben je van politie ofzo :lol:
almighty":2j1fycce said:Doe dan een startprijs van 80,00 euro en ga niet je aanbieding veranderen en de 'startprijs/verzendkosten' aanpassen als de veiling loopt..