What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Lindbergh Yellow (Export versie)

Als je eenmaal zo'n vette race setup hebt dan kan je dit soort luxe games testen en spelen. Damn wat cool! Erg leuk speelgoed, Pascal. Enjoy!

Thnx voor de coole remarks guys, tis zo dat als je eenmaal een mobo op de kop tikt (Chihiro, Lindy etc)
gaan er idd weer deuren open, als je her en der een schijfje op de kop tikt via ebay of Italie 8)

Netboot is toch wel de meest easy manier, om exotische games te testen (= aanrader)

@cageman : weet ik, maar top post iig! volgens mij kan ik alleen niet de header aanpassen (Staat "yelllow")

Vwb switching games op disc, heb ik meerdere malen gedaan nu, en is no sweat ;-)
als je de dvd's + dongles hebt kun je de games zo weer terug zetten..

Beatmaster-P":23wt60xf said:
@Cageman : weet ik, maar top post iig! volgens mij kan ik alleen niet de header aanpassen (Staat "yelllow")
Aangepast!

Vwb switching games op disc, heb ik meerdere malen gedaan nu, en is no sweat ;-)
als je de dvd's + dongles hebt kun je de games zo weer terug zetten..
Helemaal mee eens. Ik vond het alleen de eerste keer wel een beetje eng om Afterburner Climax van de originele installatie te wissen :-)

@ Cage : and the story continues..

feitelijk draait alles qua Lindy in de cab (zoals je rijkelijk hebt kunnen testen ;-)),
maar om FFB te krijgen heb je wederom een ander (onbetaalbaar) servo bord nodig,

nou waar ik achter ben gekomen is dat er wellicht toch een vrij makkelijke workaround is 8) 8) 8)

keep you posted!

on the edge of my seat here. Was al van plan om dieper in te gaan op de interface tussen Lindbergh en motor drive PCB, maar zal nu maar even wachten :-)

Hier nog wat beloofde pics van alles werkend, en switchen is echt een doozy, supermakkelijk..

img00638201205121126.jpg

img00646201205121201.jpg

img00648201205121201.jpg

img00634201205092210.jpg

Finally binnen :

- Servo motor board voor Lindbergh (voor een extreeeeme schijtprijs / normaal onbetaalbaar)
dsc03909w.jpg

powertest gedaan en works perfect :D

- rs422/232 conv voor Derby Owners Club (die ik om ga katten naar een Lindy converter)
dsc03892qo.jpg

Allereerst FFB werkt nu ook 100%, en is echt heavy! Mijn armen zijn weer gespierd 8)

de RS232/422 converter werkt perfect met het servo board :
img00685201206231305.jpg

img00684201206231305.jpg

Plus:
Nu ook de Boost button a/d praat, was ff zoeken maar na een tip van Has van een gast op UKvac
werd ik weer getriggerd en ben ik weer verder gegaan met meten, nu werken games als Race TV en
MarioKart ook volledig MET die onmisbare Boost :shock:

img00691201206231308.jpg

Heb hier even de vertaling in kaart gebracht, omdat ik een sega i/o 2 heb en Lind draait op een i/o 3:
(Rood = gewenste button / Geel = plek en koppeling in i/0 2 board / signaal even op Start button gezet)
boostbuttonsegaio2toio3.jpg

Dank! Nuttige info voor wanneer ik mijn kleffe tengels ook eens aan zo'n serial drive board kan krijgen :-)

Back