Beatmaster-P
1CC Aspirant
is volgens mij van die Arcaderick (boefje)
http://www.ebay.com/itm/Sega-OutRun...482?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d0352612
mooi prijsje ook :shock:
http://www.ebay.com/itm/Sega-OutRun...482?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d0352612
mooi prijsje ook :shock:
