What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Layout veranderen?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date

Layout Nozomi.nl veranderen?

  • Ja... mag wel wat aantrekkelijker!

    Votes: 0 0.0%
  • Nee, prima zo!

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
A

Anonymous

Guest
Ik moet eerlijk bekennen dat de site layout niet direct aan hardcore gamen doet denken.
Mijn eerste gedachte was dan ook eerlijk gezegd "wat is dit voor een blog?".

Misschien een idee om de frontpage een beetje op te leuken? Oogt de site wat professioneler...

Het is constructieve kritiek, geen afzeikerij. Goed idee om een Nederlandse site op te zetten voor ons harde kern game-gekken!
 
Nozomi.nl is door Ken(en Mildoe en Rano dan) opgericht, en het zijn allemaal dingen die Ken beleeft in Japan die hij daar schrijft. Je kan het als een soort blog zien, maar het forum is eigenlijk meer om lekker te discussieren, de frontpage is all to Ken :P

Vind het niet nodig, Ken schrijft imo echt leuke stukjes, straight to the point zonder gezeik en ik lees ze altijd met veel plezier. Wel mocht er weer eens een nieuwe header om de zoveel tijd komen boven het forum, de oude was btw ook erg leuk =)
 
Voor een one man army die alles qua vormgeving en updates op de site knalt denk ik dat we heel erg tevreden mogen zijn met de indeling van de site die overigens afgelopen jaar al een keer veranderd was. Goed dat je meedenkt dude, maar ik heb helemaal niets te klagen over de indeling en layout zoals die nu is. Duidelijk, licht, en makkelijk ingedeeld.
 
Back
Top