What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Last Hope (AES/NGCD/DREAMCAST)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
lhtitle.jpg

Dit nieuws is eigenlijk al weer even oud, en ik wist al het bestaan van de website en dergelijke af, maar een topic op het Sega Forum bleef uit, dus bij deze.

Het Duitse NG:DEV.TEAM is bezig met een nieuwe 2d shooter voor de AES, welke in een gelimiteerde uitgave zal verschijnen. Wat doet dit nieuws dan in het Sega Retro forum? Omdat op de website staat dat de game ook voor NGCD en de DREAMCAST geproduceerd gaat worden, en dat was wel nieuw voor mij!

NG:DEV.TEAM is geen officiele developer voor Neo-Geo of SEGA, dus ik weet niet in wat voor vorm deze game gaat verschijnen (mede omdat aangekondigd is dat Radilgy en Under Defeat de laatste DC games zouden zijn?).

SCREENSHOTS
lh_screen01.jpg

lh_screen02.jpg

lh_screen03.jpg

lh_screen04.jpg

lh_screen05.jpg

lh_screen06.jpg

lh_screen07.jpg

lh_screen08.jpg

LINKS
http://www.ngdevteam.com/download/lasthope_video_normal.zip Gameplay video!
http://www.ngdevteam.com/index.htm
http://www.lasthope.ngdevteam.com/

DreamerNL":2dgn8cha said:
Ziet er goed uit, maar de prijs van $700 of zoiets :lol:

Tsjah, in die prijsklasse zaten alle Neo Geo AES games destijds, dus ik sta er niet vreemd van te kijken. Wist niet dat hij voor de DC in de maak was by the way.

Zover ik weet was de prijs vastgesteld op 550,- US Dollars.

General Wong":1n01a7vf said:
DreamerNL":1n01a7vf said:
Ziet er goed uit, maar de prijs van $700 of zoiets :lol:

Tsjah, in die prijsklasse zaten alle Neo Geo AES games destijds, dus ik sta er niet vreemd van te kijken. Wist niet dat hij voor de DC in de maak was by the way.

Dat snap ik natuurlijk ook, maar het gaat hier om een home-brew game, niks officieels.

Wel tof zo'n underground release.. :) maar die prijs idd.

Maar er is dus nog niks concreets over de DC versie?

Volgens mij is 'ie inmiddels uit!
Alleen het prijskaartje :?.

lhitempicture_jap_a.jpg

De filmpjes die ik er van gezien heb zagen er absoluut niet uit. Ik weet het niet, de gehele stijl ademt gewoon 'homebrew' uit.

Dat ze dan de oude prijs voor AES hanteren.. tja wie zal het kopen? Voor de DC versie wil ik eigenlijk niet eens meer betalen dan 15, als je voor een nieuwprijs een Under Defeat oid kan halen ;)

Pulstar (evenals Blazing Star) zit wat positiver in mijn geheugen.

IK heb ze een tijd terug op mvs aangeschaft...meesterlijke games! Nu alleen last resort nog en dan ben ik klaar qua shooters op d eneo, de rest is crap.

Dan heb je duidelijk nog nooit Viewpoint in volle glorie gespeeld mijn beste...

Meer dan vaak genoeg om dat te weten, en velen zijn het met me eens. Smaken verschillen, maar dit is gewoon geen must-have.

Ik vind hem ook geen hol aan, maar hij was wel revolutionair geloof ik.

Ik vond Viewpoint iig beter (en natuurlijk mooier) op de PSX dan op de Neo/MD.

Schop...

De game is nu te preorderen bij Playasia en zal in december op de DC uitkomen...

Share your thoughts people

Back